ovangs00 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Her er en link til de. viewtopic.php?f=18&t=138557 Synes de på e46'en er tøffe. Men det er avhengig at du senker bilen din et par cm for at det skal bli skikkelig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Her er en link til de. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=138557 Synes de på e46'en er tøffe. Men det er avhengig at du senker bilen din et par cm for at det skal bli skikkelig bra!! Ja, skal ha justerbart senkesett.. så lav skal den bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Da har jeg tatt noen nye bilder av bilen med nye baklykter, bakrutesenker og spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Med justerbart så er det bare å bestille de mørke felgene - tror det hadde blitt himla tøfft! Fin bil forresten. Tidligere likte jeg ikke den spoileren, men begynner å få sansen for den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Takk for de:) Har fått et bra tilbud på 20" orginale hartge classic felger.. men, klarer ikkje å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe:? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 veldig fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Hva er egentlig en god pris på originale hartge felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 25000,- med falken dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noob123 Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hartge classic ville nok passe perfekt til bilen etter min mening. Nydelig bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det må da være en hyggelig pris! Kunne jeg også tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 veldig fin!! Hartge classic ville nok passe perfekt til bilen etter min mening.Nydelig bil foresten Takker:) Men har lyst på litt mer kant på felgene.. Noen som har forslag? 18" til 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 nydelig bil.. dei felgane på e46 var jo vanvittig fine... blitt bra det... Ellers så er jo det mulig å få tak i linea corse LM med perfekt ET fra junaiten... Eg er svært sugen på lm til min... men trur eg beheld bbsene eit år til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 GS har jo masse tøft i år. 20" hadde vært tøft på bilen din tror jeg. De har jo bbs lm kopier i 19", grei kant på de, ihvertfall bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Gamle kjøreskolen min dette ikke feil på glattkjøringen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå