Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, 86 mod 240 GLE. 286000 km. Som sagt så er den litt lei å starte når det er rått ute. Og går da litt dårlig på tomgang når den er kald. Jeg tror dette skyldes at den får litt mye (eller lite) bensin. Det er sikkert enkelt å fikse men.. Lite rust. Er litte grann lakkrust og noen riper på bagasjelokk, men er da en 86 mod ;) Ellers er det hvite blink rundt hele. Og en veldig bra bil bortsett fra de småtinga jeg har sagt.

Er ålreite vinterhjul og det kan muligens følge med noen 17" eiker felger med nye sommerdekk

Hva kunne du tenkt deg å gi? :) Vet ikke hvor mye du hadde tekt å bruke på vinterbil. Hehe

Noen kjappe og litt dårlige bilder men.. Det hvite på sidene er is :)

n5qewd1xxljgn25xwq1h.jpg

anqetydcqcxggzb8ejmf.jpg

vp3lm6dl2lf549qw0c24.jpg

Skrevet
Tja, 86 mod 240 GLE. 286000 km. Som sagt så er den litt lei å starte når det er rått ute. Og går da litt dårlig på tomgang når den er kald. Jeg tror dette skyldes at den får litt mye (eller lite) bensin. Det er sikkert enkelt å fikse men.. Lite rust. Er litte grann lakkrust og noen riper på bagasjelokk, men er da en 86 mod ;) Ellers er det hvite blink rundt hele. Og en veldig bra bil bortsett fra de småtinga jeg har sagt.

Er ålreite vinterhjul og det kan muligens følge med noen 17" eiker felger med nye sommerdekk

Hva kunne du tenkt deg å gi? :) Vet ikke hvor mye du hadde tekt å bruke på vinterbil. Hehe

Noen kjappe og litt dårlige bilder men.. Det hvite på sidene er is :)

n5qewd1xxljgn25xwq1h.jpg

anqetydcqcxggzb8ejmf.jpg

vp3lm6dl2lf549qw0c24.jpg

pris på denna da? send gjerne på pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...