ZhilleN Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hallo! Ønsker og kjøpe en vinterbil, gjerne med bakjulstrekk. Alt av interesse! Volvo 240,740, opel, Audi osv. Mvh Sindre Ta kontakt på : 991 25 690 Mail : turbonetics@live.no
bmwhans Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Tja har jo tilfeldigvis en 240 jeg vurderer å selge.. Litt leistarta i rått vær og clutch tar litt langt ute. (Slurer ikke!) Ellers en god bil.
bmwhans Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Tja, 86 mod 240 GLE. 286000 km. Som sagt så er den litt lei å starte når det er rått ute. Og går da litt dårlig på tomgang når den er kald. Jeg tror dette skyldes at den får litt mye (eller lite) bensin. Det er sikkert enkelt å fikse men.. Lite rust. Er litte grann lakkrust og noen riper på bagasjelokk, men er da en 86 mod Ellers er det hvite blink rundt hele. Og en veldig bra bil bortsett fra de småtinga jeg har sagt. Er ålreite vinterhjul og det kan muligens følge med noen 17" eiker felger med nye sommerdekk Hva kunne du tenkt deg å gi? Vet ikke hvor mye du hadde tekt å bruke på vinterbil. Hehe Noen kjappe og litt dårlige bilder men.. Det hvite på sidene er is
janerik171187 Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Nei, ble ikke det gitt.. bmw håper vi ?
ZhilleN Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Nei.. heller mer mot Opel hehe.. Opel Vectra 4x4 2.0, fin vintervogn da gitt
AlXz Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Regner med å se den i action på gardermoen den 12. da? Dersom det blir 4x4 kjøring i tillegg til rwd
ZhilleN Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Jepp Den skal ut på glatta og få smaka turtall, hehe
-Vegard- Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Tja, 86 mod 240 GLE. 286000 km. Som sagt så er den litt lei å starte når det er rått ute. Og går da litt dårlig på tomgang når den er kald. Jeg tror dette skyldes at den får litt mye (eller lite) bensin. Det er sikkert enkelt å fikse men.. Lite rust. Er litte grann lakkrust og noen riper på bagasjelokk, men er da en 86 mod Ellers er det hvite blink rundt hele. Og en veldig bra bil bortsett fra de småtinga jeg har sagt. Er ålreite vinterhjul og det kan muligens følge med noen 17" eiker felger med nye sommerdekk Hva kunne du tenkt deg å gi? Vet ikke hvor mye du hadde tekt å bruke på vinterbil. Hehe Noen kjappe og litt dårlige bilder men.. Det hvite på sidene er is pris på denna da? send gjerne på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå