naijs Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hei Har en 316 E46, og var ute for en litt ubehagelig opplevelse i helga; Støtdemperen min røk, noe som førte til at skåla som ligger under fjæra ble liggende og gnage på hjulet som førte til en noe ubehagelig punktering i 80km/t. På verkstedet fikk jeg beskjed om at begge støtdempere+mansjetter+støvhetter+bunnskåler+noen lager på toppen av fjæra måtte byttes. Fikk en pris på 8100kr. Lurte litt på om det var en ok pris? Om jeg evt. burde ha sjekket et annet verksted? Mekanikeren sa forresten at jeg hadde hatt flaks med støtdemperen, viss den hadde blitt ødelagt i litt høyere fart (jeg hørte et dunk når jeg kjørte over en fartsdump litt før punkteringa skjedde) kunne det fort resultert i en større kræsj... :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hørtes ikke billig ut i mine øyne. Er det inkl 4-hjulskontroll? Hør med noen andre og sett de opp mot hverandre så får du god pris Deler koster ca 3000 på Koed.no. Verksteder har gode avtaler på deler så de betaler sannsynligvis enda mindre om de bruker uoriginale deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Få tak i noen kamerater så er dette gjort fort. 8100,- var dyrt imo. Når du først er i gang hadde jeg byttet støtdempere foran også - mao, kjøpt et komplett understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå