oddis Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Husker denne fra dagene den hadde vass sugetrimma M20. Powerslides så det holdt ut av S-en foran kafeteriaen på Vålerbanen runde på runde... hørte rykter om 220-240hk den gangen? Var iallefall en av de første virkelig vasse E30r jeg så på de første BMWCCN treffene jeg var på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Sykt grom bil du har der Simon, misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Denne her var rå. No doubt about it . Kanon leketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Liten oppdatering. Fått på skilt i sommer. Motor er nå ferdig innkjørt. Mapping neste Test film fra innkjøring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Så grooooooooomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 burde kansje sladda skilte ditt so det ikkje ryke igjen med eingang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Tøøøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Fått mappa skikkli no simon? kunne no vert kvikkere ja=) kjenne at det bli e30 med turbo gijen ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har ikke en diff med brems til overs Simon? I need ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Fått mappa skikkli no simon? kunne no vert kvikkere ja=) kjenne at det bli e30 med turbo gijen ja=) Nei ikke enda Stig. Men håpe det blir snart! Blir bra når jeg får på trykk Ja lett å bli bitt av e30 turbo basillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Har ikke en diff med brems til overs Simon? I need ASAP! Har solgt unna en del, men kan sjekke i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har ikke en diff med brems til overs Simon? I need ASAP! Har solgt unna en del, men kan sjekke i ettermiddag Flott, skrik ut om du finner noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Jess. Jeg er på jakt igjen;) e30 med turbo er og blir morrro!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 utrolig rå e30 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 tøff bil... med råe felger? vet du hvor jeg kan få tak i slike... compotive ikke sant? ?????????????????????? flere som lurer på det ,ET ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå