rakett Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Ser ut som et skikkelig artig leketøy! Utrolig gøy at den er godkjent også. Er gull verdt gull og gull... kommer an på hvor mye effekt den er godkjent med i vognkort, spør du meg... så hvor mye kw har du i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 tøff bil... med råe felger? vet du hvor jeg kan få tak i slike... compotive ikke sant? ?????????????????????? flere som lurer på det ,ET ?? Kjøpte brukte. Men kollevold osv selger nye. Compmotive ja. Kan si ifra om jeg skal selge dem, da jeg mulig skal bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 utrolig rå e30 ! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 rååå e30 e30 med godkjennt med turbo er virkelig drømmen:) bilder av motor rom? info om motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 rååå e30 e30 med godkjennt med turbo er virkelig drømmen:) bilder av motor rom? info om motor? Ja det er veldig greit når det er godkjent. Motor er Alpina 2,7, ARP bolter og datasprut, DIYPNP Plug-N-Play EMS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 okei:) saa greit ut dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 okei:) saa greit ut dette:) Ja helt greit, ikke noe værsting bygg og det skal det ikke vere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 okei:) saa greit ut dette:) Ja helt greit, ikke noe værsting bygg og det skal det ikke vere heller. kan bytte i min vettø du treng vell ikke to groom bila med skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 fullt mulig å få godkjent e30 med turbo... Bare at man får vanskeligheter med å få godkjent en vanlig e30 med mer enn 170hk som effekt, samme som 325... Og hva er vitsen da? Masse ekstra skruing bare Så bare spør av nysgjerrighet om du har noe særlig effekt i vognkortet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Fet bil og farge! Hva heter den? (Farga altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 fullt mulig å få godkjent e30 med turbo...Bare at man får vanskeligheter med å få godkjent en vanlig e30 med mer enn 170hk som effekt, samme som 325... Og hva er vitsen da? Masse ekstra skruing bare Så bare spør av nysgjerrighet om du har noe særlig effekt i vognkortet jeg? Mykje erfaring med godkjenning med turbo i vognkortet eller ? Eg har hatt en fin dialog med en kar ved det lokale biltilsynet, og synst det er litt iriterende att du skriver ting du antar eller har "hørt eller lest" fordi då leser andre feilinformasjon og då blir det berre surr og røre ! unnskyld for offtopic Simon ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 fullt mulig å få godkjent e30 med turbo...Bare at man får vanskeligheter med å få godkjent en vanlig e30 med mer enn 170hk som effekt, samme som 325... Og hva er vitsen da? Masse ekstra skruing bare Så bare spør av nysgjerrighet om du har noe særlig effekt i vognkortet jeg? Mykje erfaring med godkjenning med turbo i vognkortet eller ? Eg har hatt en fin dialog med en kar ved det lokale biltilsynet, og synst det er litt iriterende att du skriver ting du antar eller har "hørt eller lest" fordi då leser andre feilinformasjon og då blir det berre surr og røre ! unnskyld for offtopic Simon ! Helt greit Jørgen, enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ok. sorry. Kjenner en som har e30 som skal godkjennes med turbo og 325 effekt, og jeg har aldri hørt han har klagd over at det var noe problem. Så da satt jeg igjen med inntrykket av at det skal la seg gjøre, men har ikke prøvd selv nei. Skjønner også at HK i vognkort på denne bilen i tråden her er ytterst hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Bra Simon !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Åssen speil har du? Rå burnout btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå