Simon S Arvesen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Høres bra ut! Bilder? Har ikke fått tatt noen sikkelige bilder enda. Her er ett før motor kom i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 m20 motor fortsatt? Hadde lyst på S50 Turbo. Men siden bilen er godkjent med m20, så holder jeg meg til det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 veldig fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 veldig fornuftig Det jeg ogsaa kom fram til, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Må følge med her også, du som godkjente den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Må følge med her også, du som godkjente den? Var ikke jeg som godkjente den nei, det er leeenge siden. Kommer nye felger og litt oppdateringer naar jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 updates med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå