Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Har faktisk ikke gjort noe med den. Så var nok bare en annen kameravinkel som skulle til. :)

Wtf?! DA MÅ DU SENKE MER!!!!!

Haha, neida..det så slettes ikke dumt ut det er :)

Og OZ Futura er jo de eneste felgene det går ann å ha på en E30.. :D hehehe.
*host ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal jeg få kjøpe denne da?:D

Den kan du få kjøpt når du vil..Som skrevet før i tråden:

Alt er til salgs for rett pris.. Men kan aldri tro den blir noe billig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jau jau, da har jeg fått rullet på hele 10mil på bilen i år. :) Ikke verst det, hatt den i ett år snart. Blir nok ny bunn rekord dette tror jeg. hehe. Fler bilder av den kommer snart.

Må ha meg campingvogn/bobil neste år, så den med rett bunke sedler kan kanskje få handlet den.

Ja og btw: Møkkavær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau, da har jeg fått rullet på hele 10mil på bilen i år. :) Ikke verst det, hatt den i ett år snart. Blir nok ny bunn rekord dette tror jeg. hehe. Fler bilder av den kommer snart.

Må ha meg campingvogn/bobil neste år, så den med rett bunke sedler kan kanskje få handlet den.

Ja og btw: Møkkavær.

Bare for å tirre nysgjerrigheten min... hvor mye kreves det for å oppfylle ditt ønske om "rett bunke sedler"? :)

Aldeles nydelig E30 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge altså?? :( Æsj og..jeg som håpa på at du, jeg og FTE skulle ta noen bilder av bilene sammen neste sommer.

Her er ingenting bestemt vettu, her kan det fortsatt bli knipsing neste sommer. Men får jeg det jeg vil for den, så kanskje. Det gjør meg ingenting å ha den stående liksom, bare litt synd at jeg ikke bruker den. Men slik blir det vel så lenge det ikke er skilter på den, og absolutt ikke ulikt meg. Men 10mil er lite til og med for meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å tirre nysgjerrigheten min... hvor mye kreves det for å oppfylle ditt ønske om "rett bunke sedler"? :)

Aldeles nydelig E30 8)

Takk for det. Nei, en rett bunke må nok inneholde 80-90 slike store med 1.tall først med 3 nuller bak. Ellers går det jo ann å komme draende med 800 slike litt mindre da med to nuller bak. :lol: Får jeg ikke det, taper jeg på den og da får den stå litt til, til jeg får det jeg vil.

Og OZ'ene blir nok ikke med sikkert, de kan jo fort bli brukt på noe annet jeg har her.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye papirer at det renner over her. :) Har ikke gått gjennom alt, men han som hentet den inn for meg er relativt veldig pirkete, så er nok ikke noe problem der nei. Og da svarte jeg vel på det andre spørsmålet, nei den er ikke registert. Hadde den vært det, hadde jeg nok kjørt mye mer med den i år..

Engangsavgiften er vel visstnok underkant av 20000,- (Har hørt mange summer her, men dette er den siste summen jeg har hørt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjente 5000,- på det. +moms og felger så er du fort oppi 85000,- (inkl overnatting, flybilett, ferge, bensin ++) Har såkalrt kvitteringer på alt.

Og har jo handlet på den noe diverse ting. Så drar fort på litt.

Og jeg selger den jo såklart ikke med tap vettu Leif Harald. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjente 5000,- på det. +moms og felger så er du fort oppi 85000,- (inkl overnatting, flybilett, ferge, bensin ++)

Og har jo handlet på den noe diverse ting. Så drar fort på litt.

Og jeg selger den jo såklart ikke med tap vettu Leif Harald. :)

Hmm, jeg tilbydde bilen til en å da var regnestykket mitt 95 på norske skilt. Men det koster litt ekstra om man skal ned å hente den ja i forskjell til og få den hjem på trailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...