Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Bytte bilen i en kaptein sabeltann is og en sko?

Deiligste bilen ever! Har ikke vært her å kikka på år og dag!

Jeg vil ha den;D

Er bare å komme og hente den det. Bare husk å ta med de lappene jeg nevnte før i tråden. :) Kanskje det kommer en salgstråd etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt o.t nå mAZE, men...!

er så utrolig mye vissvås om hva tollavgiften er på e30 325 her på forumet..... rart at noen kan påstå at de har "betalt" 10,000,- i tollavgift, mens andre nylig har betalt 30-40,000,-

leif harald, brukte du alternativ fortolling for å få det så billig? vært morro å sett noen kvitteringer her ;)

utrolig flott bil mAZE... nesten så denne fristet om jeg skulle kvitte meg med e28'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt o.t nå mAZE, men...!

er så utrolig mye vissvås om hva tollavgiften er på e30 325 her på forumet..... rart at noen kan påstå at de har "betalt" 10,000,- i tollavgift, mens andre nylig har betalt 30-40,000,-

leif harald, brukte du alternativ fortolling for å få det så billig? vært morro å sett noen kvitteringer her ;)

utrolig flott bil mAZE... nesten så denne fristet om jeg skulle kvitte meg med e28'n.

Jeg har kviteringer på alle 4 325 mtech2 jeg har solgt med skilt ja. gjør alt gjennom importfirma mer sier ikke jeg. Er i kontakt med flere på forumet som jeg skal fikse en NoRmAl registrering for. Vis dere ikke skal tro meg eller hva det er så slutt å skriv da vel, tror vel ikke jeg sitter å lyver om sånn å hjelper andre, og betaler mellomlegget selv sånn at jeg går i minus.

Er det noe mer kan det tas på PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men da er det vel dumt å liksom svare Anders og ikke meg. :)

Men, kan ta en privat festsjåfør jeg. Den må først evt ta med seg bilen på BT og vise den. Har jo ikke rukket å fått gjort det enda. Men SKAL få gjort det iløpet av sommeren. For har jo ikke hjerte til å selge denne egentlig. Den er for fin og bra nesten til det. :D

Vil ha skilter jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...