Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

De mattene blir fjernet også.. Har bestillt nye gummimatter jeg. For verre møkkamatter skal du lete lenge etter. Sklir oppover gasspedalen++

Forbanna på de, selv om jeg ikke har kjørt mer enn hva jeg har gjort..

Og skilter kommer.... Det kommer..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ettersom vinteren har tatt helt over her på Toten, så får jeg nesten bare komme med ett par bilder jeg knipset raskt her i høst. Dessverre ufatterlig dårlig, men det får nå bare gå.

Golfen på bildet er den nye bilen vi handlet i sommer.

m3tyeejfhdpf0ds2nr5a.jpg

rh9lmtct5u02w00wakj5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ja, skjer lite gitt.. Men, var til godkjenning i dag. Og den gikk gjennom som bare det. Fikk pirk for at jeg dessverre ikke hadde med tollkort, samt trengte papirer i fra H&R. Så da er senkesett og alt i vognkortet. Felgene har jeg også tuv papirer på, men de trengte jeg visst ikke å ha inn i vognkortet da rulleomkretsen var tilnærmet lik. Så da er det bare å tute og kjøre snart.. Bare jeg betaler avgiftene selvsagt, men først husbygging.

Fikk til og med godkjent den med sorte frontlykter og blinklys, det er ikke verst. Skulle ikke tatt av de mørke baklampene heller, for de hadde sikkert gått igjennom de også. :) Så dette var bra. Da mangler jeg bare å få lakkert litt på frontfangeren, samt den lille rusta i motorrommet. Kanskje i sommer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...