Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Da jeg enda ikke har hentet bilen fra Erik som hentet den for meg(henter den i kveld), så vet jeg ikke helt hva ET er. Men vet at det har blitt valset innerskjermer for å få plass til disse felgene. Dessverre. Det er heldigvis ordentlig gjort og ble også fikset før den ble lakkert. Så slipper at lakken sprekker forhåpentligvis.

Vinterdekka er de som sitter på nå.. Såklart jeg skal sladde med denne, samt at jeg skal nappe ut interiøret og sette inn en bøttestol og bur.....

Okok :)

Hehehe..bra. Har samme planene selv!

Edit: Har du forresten noen planer utenom grill og ratt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Lik farge som på min...og like felger som jeg har kjøpt. Men jeg skal lakkere min svart så da blir de ikke så like allikevel ;) Er dette den som er avbildet på Felgen Garage altså? Er jo to forskjellige reg.nr på bildene derfra og de du har med vinterhjula på..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Lik farge som på min...og like felger som jeg har kjøpt. Men jeg skal lakkere min svart så da blir de ikke så like allikevel ;) Er dette den som er avbildet på Felgen Garage altså? Er jo to forskjellige reg.nr på bildene derfra og de du har med vinterhjula på..?

Det er vel fordi at bilen har tyske "tollskilt" på de bildene med vinterhjula på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mAZE: Når jeg får RS'ene klare kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å knipset noen bilder av bilene sammen en gang til sommeren, etter et lokaltreff/småtreff e.l.

Hvis du gidder og har lyst.

Samme med din FTE. Gjerne alle tre bilene samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi at bilen har tyske "tollskilt" på de bildene med vinterhjula på :wink:

Ahh..der kan du se hvor peil jeg har på skilter og tolling og sånn...hehe

Edit: Bilder er alltid gøy, jeg stiller opp jeg, Torek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...