Dirty Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 bare å kjøre den ned på verkstedet vis prisen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Hehe,er jo aldri folk der for tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 pris da? den går får 14k og et hårstrikk til eieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 pris da? den går får 14k og et hårstrikk til eieren morsom du ja.. Går for et greit bud,eller bytte i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Da var felger kjøpt å står bare å venter da jeg ikke helt har bestemt hvilken bil de skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Fine felger du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 potensiale i denne her! Hadde jeg hatt lappen nå så skulle jeg helt klart ha vurdert denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 meget pen e36:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Hiv felgene på E36en. Blir perfekte på den! Litt små til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Hiv felgene på E36en. Blir perfekte på den! Litt små til E46 Er litt enig der, da de passer utmerket på e36! Men hadde ikke vært feil på 46'n heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 ja,blir nok på e36`en om den ikke blir solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 ble lekkert tommey:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 noen som vet om elektriske seter har egen sikring i sikringsboksen,eventuelt om det er ledig plass der den er originalt. må legge opp strøm da jeg har satt inn elektriske seter å min bil hadde ikke det fra før!! skal de virke hele tiden eller bare når tenninga er på? jeg synes det er litt greit å kunne stille sete uten å sette seg inn da jeg er veldig lang å når andre har kjørt kommer jeg ikke inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå