m-alpin Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Idag har bilen fått nye bremser,skiver fått inn interiør å fåt satt på skjørtene. har også montert originale luftfilterboksen med kn innsats å tatt oljeskift/filter noen bilder men bare dårlige mobilbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Fint vær for tiden,å siden e46`en er på service så leide jeg prøveskilt mandag og tirsdag å tok meg en prøvekjøretur med coupe`en siden den har stått lenge. Mandal-Kragerø å fungerte helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Sitte som et skudd! Heilt perfekte hjul på E36 det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ble bra må bare få Skilter på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ble bra må bare få Skilter på den nå ja,det kommer mest sansynligt til uka. halv årsavgift fra i morgen vett,men reise til karmøy noen dager nå så fårkje tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Jaja,om 8timer til er det tid for eu kontroll så forhåpentligvis kan jeg hente ut skilter i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 gikk gjennom eu med null feil på første forsøk så nå er det skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 morro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Gratulerer! Så veldig bra ut live også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Gratulerer! Så veldig bra ut live også. heh,så du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Jobber på "Grøftekanten auto" (løvdal) Greit med en plass som ikke er helt nazi på Eu-kontroller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Jobber på "Grøftekanten auto" (løvdal) Greit med en plass som ikke er helt nazi på Eu-kontroller Hehe,ja greit å kjenne Rune han ordnet meg dekk samme dag til veldig ok pris skulle jo bare komt å slått av en prat da,ekke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Hehe. Neida, var bare litt opptatt (som vanlig) Husk å juster håndbrekket nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 ja,bli vel gjort til uka når jeg skal montere nytt understell så jeg kan skru den lenger ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå