sv90 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 jaja i dag kjøpte jeg meg ny bil E46 320dt 2004 modell med 112.000 på telleren kan hive inn en liste med det mest nevnverdige av utstyr: M-Sportspakke Sportsseter 6 trinns manuell kasse! Regnsensor PDC parkeringssensor Midtarmlene M-sportratt Multifunksjonsrratt Xenonlys Forb.for Bluetooth mobil Klimaautomatikk Varmeseter Vinterhjul Takrails Fj. sentrallås Comfor pakke Radio Bmw Business Cd DSC Antispinn Koppeholder 4x El. vinduer El. speil Grøftelys Hvite blinklys Metallic lakk Lyktespylere Intriør lister i Alu Black Cube blank shadowline lister utvendig alcantara delskinn interiør sota ruter ja osv osv får den ikke før i morgen men gleder meg som en unge har selvsakt mangen planer for bilen. får se hva som kommer først men ønske listen er følgende: Chip svart blanke nyrer nye felger m3 speil effektanlegg og lurer på og jeg skal gjemme den stygge antennen på taket i en org haifinne men er ikke helt sikker enda her er noen bilder! hva syntes folket om vognen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 knallpen bil. Kurrant utstyrsliste også gratulerer Blir lite søvn inatt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 knallpen bil. Kurrant utstyrsliste også gratulerer Blir lite søvn inatt nå da? takk takk ja likte utstyrslisten godt jeg og blir ikke mye søvn i natt nei:P skal på skolen i morgen så blir ikke lett og konse da men er nærmere nå en noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Her var det veldig mye som stemte! Gratulerer med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Her var det veldig mye som stemte! Gratulerer med bil! tusen takk er veldig fornøyd klarer nesten ikke vente på og hente den :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 noen som kan lage avatar til meg foresten ? av det øverste bildet:) takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 En sånn en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 En sånn en? så flott takk skal du ha godt det er hjelpsome folk her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Her var det ikke noe slinger i valsen, nei Grattis med en flott, barnevennlig bil. Og du har fått med det lekreste interiøret som er å oppdrive til E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Her var det ikke noe slinger i valsen, nei Grattis med en flott, barnevennlig bil. Og du har fått med det lekreste interiøret som er å oppdrive til E46! hehe nei kjøpte den ikke for barnevennliheten men liker og ha god plass i bilen ja jeg syntes det er 100 ganger bedre en vanlig skinn.. det er jo bare kaldt og klamt og glatt når du kjører fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Det første jeg tenkte når jeg så Bildene var NEEEEEEI!!! Har siklet på denne bilen lenge, men har ikke hatt fått solgt min "gamle" ennå... Da er det vel nesten unødvendig å si at jeg liker bilen, men en gratulasjon skal du få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Det første jeg tenkte når jeg så Bildene var NEEEEEEI!!!Har siklet på denne bilen lenge, men har ikke hatt fått solgt min "gamle" ennå... Da er det vel nesten unødvendig å si at jeg liker bilen, men en gratulasjon skal du få! hehe ja flott bil hentet den i dag og dritt god og kjøre!!! de fikk ikke skilter på den i dag så de puttet på prøve skilter menmenfår skilter i morgen! men takk edit: bilen hadde forresten bare gått 111300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 har samme seter i min,noe av det bedre det ja fin bil å fin fargecombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Gratulerer. Fin bil a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 har samme seter i min,noe av det bedre det ja fin bil å fin fargecombo ja veldig god og sitte i har vader alcantara i 318is'en min alcantara = drøm og sitte i ! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå