sv90 Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Meget pen bil! takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Grattis med meget fin bil har selv samme bil bare med litt mere utstyr og annen farge og kan ikke si mere enn at jeg er superfornøyd hittil. Om du kjører mye på landeveien anbefaler 50 w xenon-kit i langlysene. Det gir er sinnssykt godt lys om du tåler litt oppvarmingstid planen er xenon i langlys og grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Gratulerer med en kjempefin bil. Kikket veldig lenge på E46 touring forrige gang jeg skulle ha meg bil, men da valgte jeg å kjøpe Mini i stede. Neste gang blir det touring på meg og ! ja det er fantastiskt med plass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 her er noen nye bilder som lovet har ikke skjedd så mye pga julen og mye annet og gjøre men har montert hai finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 2 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ble steinbra med haifinne, må få tak i det selv Flott bil! Er enig i at alcantara er deilig å sitte i. Må si meg ganske misunnelig på xenon lysa dine, men det er desverre ikke bare lyktene som må bygges om for min del Gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 ble steinbra med haifinne, må få tak i det selv Flott bil! Er enig i at alcantara er deilig å sitte i. Må si meg ganske misunnelig på xenon lysa dine, men det er desverre ikke bare lyktene som må bygges om for min del Gratulerer med flott bil! ja veldig fornøyd med haifinnen selv ja bi-xenon er fantastisk blir et helt sykt lys har fått xenon til grøfte lys nå og engle øyner i xenon farge som skal monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Veldig pent takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 da har jeg montert engle øyner og xenon i grøfte lys knipset et raskt bilde har og byttet ut alle blinklys pærer med sølv pærer. skal sote de framste rutene og bytte bak potte men det blir ikke før til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Gjennomført fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Gjennomført fin bil takk syntes den begynner og komme seg neste helg skal jeg sote rutene heleveien fram og lakke gillene sort blank så håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 lekker tusentakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 vurderer nå og selge bilen så vis noen er seriøst int kan de kontakte meg på pm. salgs tråd kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå