bmwt Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 er sjelden jeg er i bergen så hadde vært greit med bilde og ca pris på interiør,så tar jeg eventuelt turen vist det er interessangt skinn interiøret er nå demontert,send meg en melding på 40604121 så sender jeg bilder...dette var MEGET bra stand på,førstemann med 3500,- Sedan eller touring? Helt og fint? sedan,utrolig bra stand faktisk,dørtrekkene var ikke de fineste,men setene var sinnsykt bra stand på. kan sende bilder på mms
Yngvejos Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Det var synd. Hadde et håp om at det var til touring siden du hadde en 520i touring i profilen din. Prisen var det ivertfall ikke noe å si på.
beemer525i Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 var iallefall ingenting å si på prisen men pga julestri så mener min kjære at det er viktigere ting å bruke penger på en skinnseter,må si meg djupt uenig men blir så utrolig ensomt å sove på sofaen
bmwt Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 var iallefall ingenting å si på prisen men pga julestri så mener min kjære at det er viktigere ting å bruke penger på en skinnseter,må si meg djupt uenig men blir så utrolig ensomt å sove på sofaen he he...jo,ser den der....hadde vell fått samme beskjeden om det hade vært omvendt...
simen221290 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 har du alle dør listene? du sa du hadde vinterdekk til e36 også får en stund siden! har du de endå?
bmwt Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 har du alle dør listene?du sa du hadde vinterdekk til e36 også får en stund siden! har du de endå? dørlister er det skralt med. er ikke umulig jeg har dekk liggendes nei,må sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå