Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da burde du ha chip så det blir rikti tenning osv, vis itte får banksensor en helvettes jobb å antakligvis etterhvert vil legge feilkode, fordi den bensina tenner mye lettere å når ecu'n i bilen din er ment på feks 95 så spruter den å sånt beregna på 95 =)

datasprut/god chip er vel tingen vil je tru

Skrevet
haha kjører på e6 hverdag jeg å da. men trenger ikke kødde da men vis du vil ha det inn med teskje

BIOETANOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

Skrevet

skal vel holde og bytte dyser og setter på btr, må ha større bensintrykk, tror ikke du trenger verken datasprut eller noe slikt..

Skrevet

jeg har prøvd dette, og jeg kom med en erfaring att det er like dyrt. fordi bilen bruker mer bensin. som igjen tilsvarer det prisforskjellen er... ikke går bilen noe merkbart bedre heller, og dette har jeg justert med datasprut for å "opptimalisert"

så for min del på sugemotor blir det aldri e85...

Skrevet

Har ikke skjekka i det men trur det er under 9 kr. saa det skader ikke aa teste med a blande inn endel liter med vanlig bensin.. trur jeg tester det og ser hvordan det gaar.

Skrevet

Ligger endel info på diverse E85 forum i Sverige om dette.

Har en kompis med en E34 m50b20 motor som forsøkte seg på E85. Helt orginal motor, ikke byttet dyser eller noe. Han startet på å kjøre ca 30% E85. Funket fint. I sommer tok han det helt ut og forsøkte 100% fungerte helt fint og ingen forskjell fra bensin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...