E30Frelst Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg gikk mot denne bilen på våler, innspiserte den.. Konklusjonen min var ganske enkel, PERFEKT! Ble stående der, midt i mellom din og Ståle sin.. Siklende.. Plutselig fikk jeg en flyvende rosinbolle i bakhuet, og da var dagen min ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hehe...en måte å si det på! Men JA den her er så strøken jeg får frysninger! Har beskuet den mange en gang... 1.premie. org bil på våler sier sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 hvilken dim er bbs felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Takk Håvard og Kenneth. Reset: Felgene er 8,5 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Bejuteful Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Rett og slett slik en M3 skal se ut. pefekt med RS felger hva skal til at du selger den til en annen? siden den ikke går til hvem som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Takk Skal bilen selges, så blir dette til en entusiast som vet hva han kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Denne såg rimelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Fornuftig det. hadde jeg hatt penger til den hadde jeg seriøst slått til. var noe på denne som gjore så jeg falt får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Den var nydelig Simon! Blir helt lamslått av så fine M3`er! Har virkelig lyst på den bilden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 stod og kikka på denne her jeg også. fantastisk fin m3 less is more! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Vurderes solgt pga overgang til sport evo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Beskuet den på gs treffet, kom fram til at om jeg hadde hatt penger, hadde jeg kjøpt den TVERT! sattan for en bil <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Beskuet den på gs treffet, kom fram til at om jeg hadde hatt penger, hadde jeg kjøpt den TVERT!sattan for en bil <3 Takk for det Reset, kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå