Eivinos Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Har en Hjerne som er gåen. Og bilen er chippet, så er denne chippinga lagret i denne hjernen som står i min bil nå som er ødelagt? eller tar jeg helt feil=? Venter på en ny hjerne nå.
Eivinos Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 skal bytte hele! har vært fuktighet på den;)
S.Arnesen Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Om den er fuktskadet så er det jo en hardware feil, ikke software. "chipen" er da borte når den nye hjernen kommer på plass...
Eivinos Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 ah! det var kjedelig.. Men er det Veldig nøye at de 3 siste sifferene på motorstyreenheten skal matche med den nye?? min står det altså 402. også er det en annen jeg kan kjøpe det står 405 på! har stått på prikk like motorer.
Fekzen Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 ah! det var kjedelig..Men er det Veldig nøye at de 3 siste sifferene på motorstyreenheten skal matche med den nye?? min står det altså 402. også er det en annen jeg kan kjøpe det står 405 på! har stått på prikk like motorer. Hallå, Du måste ha samma boxnummer på dessa för att det ska funka att flytta chipet för programmen är lite olika. Så du får leta efter en 402 box om du vill kunna flytta chipet bara. Jag kan ordna bra priser på chip, då jag håller på med chipning i sverige. Så får du inte tag i rätt box så skicka mig PM så kan du få ett förslag. Mvh//Adde Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå