normzzz Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Jeg håper det er lov og tar sjansen på å legge ut link til en bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19795619&WT.ac=my_adverts Jeg lurer på om dette er en gunstig pris. Er ikke lett å få tak i helt orginale og pene e36? Ganske lav km også. Hadde satt pris på svar:) hva er rett pris for denne bilen? TAKK:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Er ikke noe å si på prisen der hvis den er så bra som det står Ta deg en tur å se på bilen. Er den velholdt.bra i lakken uten rust etc så er ikke det der noen upris nei. Men slik jeg ser det. prisen på salgsannonser er bare en prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Jeg hadde aldri gitt så mye for en 318 E36 uten noe særlig utstyr.. Bilen ser jo kjedelig ut både på utsiden og på innsiden.. Greit nok at bilen er en 97-modell med lav km.stand, men man får jo en E46 til den prisen, med minst det samme utstyret.. Men E36 blir jo solgt dyrt, sikkert enkelte som kan vere interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 så ut til å være fint holdt ja,men synes prisen var drøy jeg.. prute litt der så har du sikkert en gulle go bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Synes den var dyr.. Til sammenligning så solgte jeg min 1998 318I med 150000 på telleren for 65000 i 2005. Den hadde lakkerte kanaler og penere felger og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Jeg tipper det er han som skal selge bilen sin jeg, hehe... Uansett er jeg enig med alle de andre som har postet her. Ser ut som en pen bil, men prisen er stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Du tippet riktig 316! Det er min annonse og jeg postet for å få høre hvor jeg burde legge meg! Responsen har ikke vært spesielt god, og jeg må vel bare innse at det er for dyrt! Hva er en riktig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Prisen er for høy, enkelt og greit. Får helt greie E46 med ca samme km for samme pris, f.eks denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19747298 Er det din annonse ville jeg fjerna teksten om powerfilter, korta ned beskrivelsen av kj.komp til "stor kjørecomputer" og utelatt ordet strøken selv om den i din øyne er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå