NSR Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Bilder og pris på intr... Har ikke fått tatt bilder inni ennå, men er likt det interiøret du solgte for ikke så lenge siden mener jeg. Grått skinn 2+2
NSR Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Pris på felgene? Kom med bud på PM Bra med mønster i dekkene også mener jeg å huske
NSR Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 sender du? Kan vel få til å sende, men da bør du helst ordne med frakt selv. Lønner seg nok å sende med et transportfirma framfor å sende med posten når det er snakk om store/tunge deler..
bmw e34=) Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Ok, har noen felger jeg må få solgt selv først, har muligens en kjøper på de, så om de blir solgt kan jeg slenge inn et bud på dine, hadde slike felger på cabben jeg hadde, er fine felger
Lianes Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 OPP Selger du kun bakrute på caben ? Eventuelt pris og stand, Må ver med glidelås
NSR Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 OPP Selger du kun bakrute på caben ? Eventuelt pris og stand, Må ver med glidelås Den er vanskelig å se gjennom, samt en liten sprekk eller 2 i den
Lianes Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 OPP Selger du kun bakrute på caben ? Eventuelt pris og stand, Må ver med glidelås Den er vanskelig å se gjennom, samt en liten sprekk eller 2 i den Okej, nei då å går eg heller for å kjøpe ei ny ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå