Oljebrenner'n Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Hva ned hoppminer, selvskudd, sennepsgass & napalm? Får sikkert pakkepris på sånt... Eller en kondensator koplet på håndtaket på døra? Neida, men kamera kan nok gjøre litt underverker... Men at du ikke får noe dekket på forsikringen blir jo litt spes; hva skal du da med forsikring?
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 hvis du får beskjed på tlf om at du har innbrudd så får du jo ringe til noen stor stygge kompiser som reiser opp og sjekker for deg hehe ja men det er ikke altid enkelt å få tak i kompiser mitt på natten, og hvis du er på fest eller noe kan du jo tro hele kvelden blir ødelakt
frodekrs Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Alarm hjelper lite, må ha tåkemaskin i tillegg. Røykelegg lokalet på sekunder, da har ikke dei sjangs å sjå noe å heller ikke ta noe.
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Hva ned hoppminer, selvskudd, sennepsgass & napalm? Får sikkert pakkepris på sånt...Eller en kondensator koplet på håndtaket på døra? Neida, men kamera kan nok gjøre litt underverker... Men at du ikke får noe dekket på forsikringen blir jo litt spes; hva skal du da med forsikring? nei det kan du si, men forsikringen dekker masse annet, biler , verktøy, vinduer og dører.. bare ikke bildeler kun hvis de er montert på en bil der står derinne
Tom K Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Ligger denne garasjen din veldig avsides til ettersom de tydeligvis har fått jobbe i fred ganske lenge ? det er jo ikke bare bare å ta med seg en bilmotor akkurat
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Ligger denne garasjen din veldig avsides til ettersom de tydeligvis har fått jobbe i fred ganske lenge ? det er jo ikke bare bare å ta med seg en bilmotor akkurat ja rimelig, men det er jo ikke noe problem å kjøre en bil inn der, da har man jo tid til å laste opp. det var første gang, sist forsvant 3 girkasser, 2 6 trinns ti 3,2l m3 og en 5 trins m5 kasse, de var plukket ut blant 8 kasser så det er folk med peil, jeg vet jo mere eller mindre hvem det er og hvor delene er nå, men det hjelper lite når man ikke kan bevise noe.. men nå blir alt merket og dokumentert når det kommer inn
Tom K Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Hvis du vet hvem som har delene så hadde jeg tatt en tlf til politiet, si at du har et tips om hvor det ligger mange stjålne BMW deler
Fliid Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Negative ting blir hauset opp, positive ting hører du aldr iom. Slik fungerer alt, og slik fungerer det når man snakker om Skien og, tydeligvis. Dere som påstår at Skien er fult av tjuvradder må høre med oss som holder til her, før dere sier noe. Så skal vi nok få endret inntryket ditt/deres. Jeg er dritt lei av å se folk snakke piss om min hjemby, særlig av dere som ikke er derifra. Gå å legg dere nedpå litt, ta en høneblund
Tom K Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Negative ting blir hauset opp, positive ting hører du aldr iom. Slik fungerer alt, og slik fungerer det når man snakker om Skien og, tydeligvis. Dere som påstår at Skien er fult av tjuvradder må høre med oss som holder til her, før dere sier noe. Så skal vi nok få endret inntryket ditt/deres. Jeg er dritt lei av å se folk snakke piss om min hjemby, særlig av dere som ikke er derifra. Gå å legg dere nedpå litt, ta en høneblund Kjeltringer og tjuvpakk finner man vel i alle byer, jeg for min del har aldri hørt at Skien skal være noe værre enn andre byer
Fliid Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Kan trøste deg med at jeg ikke snakket direkte til deg, men generelt. Godt du har ett inntrykk som er mer folkelig og ikke dømmende som jeg har sett tidligere av noen medlemmer av dette forumet. Det er morro med bil deler, så lenge det foregår på lovlig vis.
DJ RS2 Matrix Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 det hjelper ein god del med kun alarm klistremerker i fra eit eller anna alarm firma. enkelte ganger skal det ikkje meir til
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Negative ting blir hauset opp, positive ting hører du aldr iom. Slik fungerer alt, og slik fungerer det når man snakker om Skien og, tydeligvis. Dere som påstår at Skien er fult av tjuvradder må høre med oss som holder til her, før dere sier noe. Så skal vi nok få endret inntryket ditt/deres. Jeg er dritt lei av å se folk snakke piss om min hjemby, særlig av dere som ikke er derifra. Gå å legg dere nedpå litt, ta en høneblund +1
Tom K Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Når jeg selger deler så pleier jeg å foreslå at jeg møter kjøperen på f-eks en bensinstasjon eller noe, da ser ikke kjøper hva jeg har hjemme og jeg kan sove trygt
kbteknik Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Når jeg selger deler så pleier jeg å foreslå at jeg møter kjøperen på f-eks en bensinstasjon eller noe, da ser ikke kjøper hva jeg har hjemme og jeg kan sove trygt 9 ut av 10 ganger tar jeg elene med hjem og møter kjøper der, kun med motorer det ikke går
Simpel Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Bevegelsesssensor koster ikke stort og hyler som ville helvete. Lyd nok til å få skurken til å skvette og forhåpentligvis løpe sin veg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå