JorgenM Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Dette problemet startet for 2-3 uker siden. HVER gang jeg starter bilen, går det ca 5 sekunder så spretter bakluka opp. Altså den virker å være i lås, men ikke skikkelig lukket. Lyset i bagasjerommet blir påslått og display viser 'bootlid open'. Da må jeg låse den opp (med knapp på dashbordet) og ut å lukke skikkelig. Så er alt greit. Noen som vet hva dette skyldes? Sikkert en kombinasjon av knappetrykk (nøkkel + dashbord) som jeg har trykket og dermed blitt 'programmert' til å oppføre seg slik. Takk.
Ron Jeremy Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Les intstruksjonsboka de, evt kjør en diagnose på den.
JorgenM Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Står ikke noe om dette i boka. Blir vel verksted da, er et par andre småting som må fikses også.
magnus28 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hei! Hadde en kombinasjon av ditt problem og dette http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=e53 Sjekk bryteren din så er nok problemet løst skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå