E.S Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Riegerleppa er kul den ja Jeg blir å investere i denne: http://schmiedmann.no/290/produkt/82-11-9-401-181.htm til min bil. Er ikke så mange som har den også er det kjekt å skille seg ut Tøff leppe å tøft ha noe som skiller seg ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Har vert rolig lenge nå,.,, Har fått montert senk og sommerhjula:D 2 bilder fra i dag...ble kornette å jævli,vet ikke koffer:S menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hei! Lenge siden jer har oppdatert noe, har nå byttet endestus på eksosen, montert dempertårn avstiver. Noen nye bilder av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Veldig clean og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 ikke dum denne nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Takker for d:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Hvilken bakpotte har du montert? Mye senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hvilken bakpotte har du montert? Mye senk? Vet ikke merke:D Potta fikk jeg av sjefen så sveisa om så den passa. 40mm senk fram og 20mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Liker bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
william_olsen Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Pen vogn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Nå har mye skjedd, jeg har fått inn m50b25 motor, ordnet med shadowline, tårnstag og fått nye felger og baklykter. Har også grenrør som skal monteres snart nå,, ASA ar1 er felgen 265,18,35 bak og 235,18,40 fremme.' Bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Pen bil du har Ser at de første bildene er tatt rett bakom der jeg jobber ved Dora hallen? (jeg jobber på Tollpost) Og de andre er vel tatt på Heimdal? Godt å se at det er noen som bruker de baklysene der på E34. Jeg syns det er de fineste lyktene man får til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Takker for det. Stemmer at dem første er tatt på dora ja...men dem siste er tatt på melhus ungdomskole:D Har fått nye lykter jeg nå da men...syns begge er fine, men liker at det ser orginalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 fin look på bilen, hvilke baklys har du fått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 HIV UT BILDER AV NYFELGAN DA KIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå