E.S Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 fin look på bilen, hvilke baklys har du fått? Har fått tak i orginale med hvit blink. Her er et dårlig mobil bilde av bilen men felgene og uten shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Har nå fått tatt noen bilder av bilen med speilrefelks kamera...aldri prøvd det før:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Her er enda 2 bilder:D Bare å komentere:D! ris å ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Flott bil du har der! Jeg har ikke lest igjennom hele tråden, men har du vurdert å lakkere den helt ned? evt. gå for M5 side og hekk og enellerannen ettermarkedsfront (Alpina/AC Schnitzer/riegerleppe etc)? Ellers synes jeg høyden på bilen var ganske grei til original å være. Hvordan ble bilen å kjøre etter å ha montert powerflex på stabstagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Har vurdert alt det der:D Det blir rigerleppe og lakkert helt ned om ikke så lenge. Er 40mm senk bare fremme.. Joa bilen kjennes tight og fin ut med powerflex foringer, kan ikke helt si forskjellen siden de gamle foringene var så og si ødelagte og slappe Skam feit bil du har foresten S.Hafsmo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker for det. Ser frem til å se bilen lakkert helt ned med riegerleppa. Tror det blir veldig bra sammen med de felgene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker for det. Ser frem til å se bilen lakkert helt ned med riegerleppa. Tror det blir veldig bra sammen med de felgene der! Ja har tro på og gleder meg til det selv =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Veldig pen bil Savner E34'en min når jeg ser denne! Ble veldig bra med nye felger! vet du hva de felgene heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Veldig pen bil Savner E34'en min når jeg ser denne! Ble veldig bra med nye felger! vet du hva de felgene heter? Takker,,,felgene heter asa ar1 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Synes bilen ble mye finere med de originale med blanke blinklys :- D Stilig den lippa på bagasjerommet, har ikke sett det på noen andre E34 før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ja, den leppa likte jeg også! hva er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Takk for det Leppa er til e34 og er kjøpt på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Betalte du mye for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Betalte du mye for den? 380kr ferdig lakkert og levert på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå