exence Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Heisann.. Tenkte bare jeg skulle legge opp ett par bilder av nye bilen min ;D Satt på nettet og så på litt biler, og fant denne da.. En 2002 modell e46 coupe. tenkte detta var en fin bil og med n42 motor var det helt greit med en 318, siden denne har 143hk og ca 200 nm, så går den ganske greit i forhold til at den bruker veldig lite drivstoff.. så da pratet jeg litt med selgeren og sa at denne skulle jeg ha, så da var det bare og bestille flybilett, og reise til molde for og hente denne, og kjøre hjem igjen. Bilen var da ikke eu godkjent, og hadde en liten skade på ene framskjermen. Fikk også med 18" sommerfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Gratulerer med flott bil.. jeg har faktisk hatt 02 318ci mtech2 med 19" hartge felger før jeg Har du noe imot og sende en pm med hva du betalte for denne så jeg kan sammenligne med hva jeg fikk for min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Pen bil med fin motor og mye fint utstyr! Rart å tenke på at min så sånn ut en gang... Hva har du av planer for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Pen bil med fin motor og mye fint utstyr! Rart å tenke på at min så sånn ut en gang... Hva har du av planer for denne? Hehe.. er veldig fornøyd med både motor og utstyr Planene videre med denne blir å rette opp skaden på framskjermen, så har jeg sotet framrutene, så tenker jeg å lakkere chrome listene svarte.. Har allerede lakkert nyrene svarte ;p og kjøpt nye spredere, for de som sitter på er sprekt og veldig matte.. så får nye om noen dager.. så kanskje evt. xenon i spredere. ellers vet jeg ikke helt.. veldig lyst på csl bakluke osv kom gjerne med foralag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Gratulerer med ny bil Det er en tråd her inne med en samling av E46'er - bare å ta en titt der for inspirasjon, mye pent der! Ja csl bakluke er pent! Go for it! Pene sommerfelger du har Ellers enig at du må bli kvitt krom'n på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 utrolig pen coupe du har skaffet deg Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Gratulere med ny bil! Nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Fin bil =) gratulerer! Vurderer e46 sjølv, men må selge e39'n min før det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Gratulerer med ny bil Det er en tråd her inne med en samling av E46'er - bare å ta en titt der for inspirasjon, mye pent der! Ja csl bakluke er pent! Go for it! Pene sommerfelger du har Ellers enig at du må bli kvitt krom'n på bilen. Takk for tipset ;D ja, må kvitte meg med chromen.. det er for gubbete ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 utrolig pen coupe du har skaffet deg Gratulerer. Takk ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Da har jeg endelig fått bestilt noen nye deler:P Har bestillt: ny framskjerm nye sota sideblinkere Justerbart senkesett (20-120mm) med justerbare lenkearmer <- ligger i oslo nå! kommer fra belgia ;D så beholder jeg hartage felgene, og bestiller nye dekk ;D tenkte meg 225/40 bak og 215/40 forran.. finner ikke noe annen dimensjoner som blir strekk og harmonerer godt sammen i rulleomkretsen Så har jeg: Lakkert nyrene sorte sotet framrutene igjen Montert Led skiltlamper (superbright, 6000k med 18 led i hver lampe) Nightbreaker fjærnlyspærer og tatt en service med plugger, luftfilter, coupefilter, oljefilter og olje. 0w30 ;D så videre planer uten om det som står over blir da og montere powerflex foringer hvertfall i forstilling, og lakkere det som er chrome svart. Samt kanskje tone baklampene litt.. Kommer oppdatering litt mer når jeg får montert sommerhjul og senkesett ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå