bmwjones Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hvordan får jeg til å ordne det slik at jeg kan få lagt ut noen bilder av bilen min?!
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Last opp bilder der det står "last opp" Vent til bildet er ferdigopplastet.og miniatyr bilde kommer fram På øverste linje så markerer du texten.Trykk kopier. Og lim inn i textboksen
bmwjones Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Takk Men tror jeg var litt uklar i sp.målet mitt:p Tenkte mer på slik som du bmwkizn har i signaturen din!? link til en egen side med bilder og tekst
Marius2002 Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Tror ikke bilder er lov å ha i signaturen inne her (?) Om det var det du mente. Eller legger du til / redigerer teksten i signaturen din på "Din Profil" som du finner i venstre marg.
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 bmwjones skrev: Takk Men tror jeg var litt uklar i sp.målet mitt:p Tenkte mer på slik som du bmwkizn har i signaturen din!? link til en egen side med bilder og tekst Du kan ikke ha bilder i signaturen nei. men du kan lime inn link til shof-off/bildetråden om din bil elns Er bare å kopiere linken til den siden du vil ha der det. Så klikker du på "din profil" og limer inn linken der står signatur
bmwjones Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 ok! Takk til dere begge Må se om jeg får til noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå