Gå til innhold

Fredrik’s førstebil – E34 Bildetråd. * Nå Solgt! *

Share

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med dere to, Kantfelger, dobbel eksos, og kanskje sorte DE lykter... Men hva syntes dere om soting av ruter da?

Noen som kan lage en liten photoshop for meg? :)

Soting av ruter er etter min mening stygt.. Bilen får med engang ett "harry" preg. Ødelegger en slik fin bil.

Vil ikke lage bilen harry, men syntes soting er fint på noen biler. Men det må ikke være for mørkt heller.

En liten update

I dag så ble bærekule på høyreside og casterstag på venstre side byttet. så nå er bilen i god teknisk stand igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satan dette var en pen E34. Calypsorot er grisepent på disse.

Syntes egentlig bilen var såpass fin med rondell felgene at jeg syntes du burde skaffe deg noen slike.

Ellers så ville jeg vurdert senkeskåler foran for å få helt rett stuk ;)

Og bakpotte bed dobbelt utblår er jo ikke å forakte.

Mørke ruter tror jeg ville blitt veldig bra på denne. Soting trenger ikke å være harry så lenge det er gjort skikkelig og bare lett toning. Ikke noe kullsvarte volvoruter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan dette var en pen E34. Calypsorot er grisepent på disse.

Syntes egentlig bilen var såpass fin med rondell felgene at jeg syntes du burde skaffe deg noen slike.

Ellers så ville jeg vurdert senkeskåler foran for å få helt rett stuk ;)

Og bakpotte bed dobbelt utblår er jo ikke å forakte.

Mørke ruter tror jeg ville blitt veldig bra på denne. Soting trenger ikke å være harry så lenge det er gjort skikkelig og bare lett toning. Ikke noe kullsvarte volvoruter :P

Enig, toning syns jeg egentli er pent på de fleste biler. Men som sagt, så lenge det ikke er kullsvarte volvoruter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får hånd på de gule hella lyktene, Fredrik, så ska du få kjøpe de sorte billig om du vil det :) Får se hva som skjer mot våren! ;) Men det får vi prate om når den tid kommer. Har kjøpt meg noe sotefilm nå, så nå skal rutene på min sotes. Pelte av de gamle som satt på rutene nå, så skal jeg få prøve å legge på og se hva åssen det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Rabies :D

Er helt sikker på hvilke felger jeg skal ha enda, men hva tror du blir fint da? :P

Vil helst slippe å bruke mange tusen på felger selv om felger hjelper MYE på utseende.

Hvordan er det å montere senkeskåler da? mye arbeid?

Høres supert ut det Martin, ønsker veldig Sorte DE lykter, men de koster skjorta nye.

Så jeg venter bare på at jeg finner noen brukte på finn, men hvis du skal selge dine, så kjøper jeg sikkert de vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å montere en senkeskål er like enkelt som å pelle ut demperen din, spenne opp fjæra, skru ut toppmutteren, plukke av topplager og fjærskål, kaste fjærskåla og sette på senkeskåla i stedet, og sette det sammen igjen ;)

Bare husk fjærspennere om du ikke har så korte fjærer som meg :P

Jeg trenger det ikke, men vanligvis sitter fjæra i et helvetes spenn, og om man skrur løs toppmutteren uten å sette på fjærspennere først kan man risikere å få både topplager og fjærskål midt i trynet og skade seg skikkelig :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å montere en senkeskål er like enkelt som å pelle ut demperen din, spenne opp fjæra, skru ut toppmutteren, plukke av topplager og fjærskål, kaste fjærskåla og sette på senkeskåla i stedet, og sette det sammen igjen ;)

Bare husk fjærspennere om du ikke har så korte fjærer som meg :P

Jeg trenger det ikke, men vanligvis sitter fjæra i et helvetes spenn, og om man skrur løs toppmutteren uten å sette på fjærspennere først kan man risikere å få både topplager og fjærskål midt i trynet og skade seg skikkelig :?

Høres supert ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...