sonic Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Bruker selv 10-40w - syntetisk Mange meninger om hvordan olje som er best osv, beste er vell å finne ut selv evt. ringe forhandler hihi! E34 bruker lite olje da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 wannabe m5 med den plata di hehe.. flott farge=) m5 til kompisen min tok kvelden i autovernet og ble vrak, den med samme farge du hadde spurt så mye etter på forumet her.. så trenger du noen høyre dører så har han, rustfrie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Bruker selv 10-40w - syntetisk Mange meninger om hvordan olje som er best osv, beste er vell å finne ut selv evt. ringe forhandler hihi! E34 bruker lite olje da Ok, takk. Hehe, ja litt wannabe m5. Men syntes det er finere en orginalt. Nei, ellers takk. Trenger ingen dører jeg. Men har han noe annent da? som m5-fangerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 tikker den en del kan du jo prøve tws 10w-60 er litt tws kar jeg da men det er vel fordi jeg bare er borti m30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Motoren tikker ikke, trenger olje fordi det er for lite på den den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 jaja.. kan du fylle etter med nesten hva du vil da.. er jo bare en b20:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Bytt olje mens du først er i gang.. 10-40w hel syntetisk er vel det som gjelder når du har en motor som ikke tikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Fått deg noe ålreite sommerhjul a Fredrik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Her ikke det enda gitt. Har muligens funnet noen nå som er i Skien:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Tøft, hvordan felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Er Rondell felger med 10"kant bak og 8,5" foran De så ut som 18" i annonsa, men når jeg snakket med eier så viste det seg at de var 17". Så da ble det ikke kjøp : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Var ute på en liten kjøretur i det fine været i dag. Alt gikk greit, helt til jeg kom hjem. Åpnet panseret og ser at motoren koker. Heldigvis ikke store greiene, men det er surt fordet. Tyder på at jeg må bytte termostaten, ettersom at jeg ikke har fått noe særlig varme ut av varmeapparatet i vinter heller. Noen som kan fortelle meg hvor termostaten ligger på M50 motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Ligger i termostathuset, i fronten av motoren. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/8988.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Liten Update Bilen skal i morgen til BMWs verksted å repareres. Det viste seg at det kan være flere feil med den Syntes bilen rister litt, etter at jeg la om til sommerdekk. Men det viser seg at det kan være noe annet enn avbalansering : / Så vi får se i morgen, etter at den har vært på bukken. - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Er jo ikke så mye alvorlig som kan være galt om den rister litt, sikkert bare noe som er ødelagt i understellet som trenger en liten fixup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå