///FredriK.S Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 De sa noen om mellomakselen, og noen foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Sikkert hardykoblingen din som er gåen, veldig lett jobb å bytte selv, samme med foringene igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Får se etter at bilen har vært på bukken i mårra. De har ikke fått sett på den enda, de gjettet bare på det når jeg var det ute og forklarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Var ute på en liten kjøretur i det fine været i dag.Alt gikk greit, helt til jeg kom hjem. Åpnet panseret og ser at motoren koker. Heldigvis ikke store greiene, men det er surt fordet. Tyder på at jeg må bytte termostaten, ettersom at jeg ikke har fått noe særlig varme ut av varmeapparatet i vinter heller. Noen som kan fortelle meg hvor termostaten ligger på M50 motorene? Termostat får du billig på Biltema byttet min etter dårlig med varme inni bilen = perfekt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Termostat får du kjøpt billig på Biltema ja, men kvaliteten er deretter. Ville holdt meg til orginale BMW-deler bare for the sake of it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Nei, her i gården så er kun orginale BMW-deler godt nokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Hentet bilen nå akkurat. Ble byttet Vannpumpe, viftereim, thermostat, diverse pakninger og ny frostveske Hele vannpumpen var bare i små biter, så det var på tide å bytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Tørr jeg spørre hva prisen ble? ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Kom på 2700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 det er derfor jeg aldri har bil på verksted : ) tar 20 min og bytte dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 det er derfor jeg aldri har bil på verksted : ) tar 20 min og bytte dem selv Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Er Rondell felger med 10"kant bak og 8,5" foran De så ut som 18" i annonsa, men når jeg snakket med eier så viste det seg at de var 17". Så da ble det ikke kjøp : / hvor breie er de hjula der som har 10" kant a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Mener du dekk dimensjonen? De var 265/35-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Haha, nei han mener at du skrev feil - om du har 10" KANT på felgene dine skal de jammen være brei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå