Fliid Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Da har BMWCCN Avdeling Telemark gleden av å tilby skiltrammer for Telemark medlemmer! 100Kroner settet (Bak+Forran) Skiltrammene passer ALU og plast skilter! Jeg har selv prøvd disse rammene på begge versjonene, det fungerer glimrende. Wenstøp AS har laget disse, så det er topp kvalitet
Fliid Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Pm sendt. Dette er flotte rammer, gutter å jenter! : )
RobertN Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Tar to sett jeg, sender du info på pm og slikt Tar en slik svart t skjorte i medium og.
Lars89 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Mulig for folk utenfor Telemark å kjøpe også? Sender du?
Fliid Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Fult mulig! ja, det kan jeg gjøre. Desverre må det da beregnes frakt, i tilegg til hundrelappen for rammene..
Fliid Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Ønsker du skiltramme? Ring meg på tlf 905 56 002 så avtaler vi henting/levering/betaling. Sitter uten nett frem til det blir koblet opp, og har ikke mulighet for å sjekke mail og bimmers kontinuerlig. : ) Løp å kjøp!
Glenno Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Fint tiltak fra telemark . Øst avd har effekter i sine planer men alltid spørsmål om prioritering på hvor vi skal plassere penger. Regner dere har et utlegg i forkant av bestillingen. Vel, vi kan ta dette på pm eller tlf også Fliid. Kansje det hadde vært mulig samarbeide avd imellom i framtiden også?
Fliid Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Samarbeid om treff, oss klubber imellom er høyst aktuelt. Ring meg, så kan vi prate nærmere om det.
Marius_e30 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 går ut ifra du har holdt av et sett til meg?
Fliid Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Selvfølgelig ; ) Noen flere som vil ha? : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå