Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Joda, takk for det Jakob :)

Har blitt mere som en liten hobby dette, og jeg lærer noe nytt hver gang. Derfor er det viktig at også andre deler erfaringer med felgrenovasjon sånn at jeg kanskje kan snappe opp et og annet tipset jeg kan få bruk for. Som jeg skriver i aller første innlegget, så er ikke dette noen fasit på hvordan man skal gjøre det, men hvordan man kan gjøre det :wink:

Blir sikkert litt enklere også etterhvert om jeg klarer å skaffe meg maskinelt utstyr til hjelp med spesielt pussingen, som jo er drittjobben her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tatt av OZ-hjula nå, så du får gi meg et hint om når du har tid til å shine de..:) Blir så jeg beholder de selv, og da vil jeg de skal skinne slik som alle felgene du har tatt i skinner!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det. Er jo innom tråden din for å holde meg oppdatert :) Må jo kunne si at det finnes værre hjul enn fake-RS da. Ser jo mye rart folk presterer å montere på bilene sine.

Du kan jo ta med felgene om du skal forbi i løpet av sommeren, så får jeg lagerført dem i påvente av tid til overs hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...