635csi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Det var det første jeg tenkte på jeg også Stig Forenkler jobben mye med pussingen hvertfall. Er det BBS RC dette Larsgunnar? Noget utradisjonelt på Volvo i såfall
helland Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 jeg vet ///Mordi har en gammel en stående, men vet ikke om den er brukbar for noe slikt må sjekkes
635csi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Sjekk ut, og si fra! Kunne sikkert forenklet renovasjonen av Hamannhjula siden de er 2-delte
635csi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Joda, takk for det Jakob Har blitt mere som en liten hobby dette, og jeg lærer noe nytt hver gang. Derfor er det viktig at også andre deler erfaringer med felgrenovasjon sånn at jeg kanskje kan snappe opp et og annet tipset jeg kan få bruk for. Som jeg skriver i aller første innlegget, så er ikke dette noen fasit på hvordan man skal gjøre det, men hvordan man kan gjøre det Blir sikkert litt enklere også etterhvert om jeg klarer å skaffe meg maskinelt utstyr til hjelp med spesielt pussingen, som jo er drittjobben her
635csi Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Ser bra ut! Misunner deg den benken der Kunne godt ha tenkt meg en sånn benk jeg også ja
Larsgunnar Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 BBS RC ja Hehe, spesiallagde spacere fra Manton Racing som bygger om boltsirkel fra 5x108 -> 5x120 Kjekt med dreiebenk ja! I hans tilfelle er det kjekt å være industrimekaniker
635csi Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Aaaaah, spacere tenkte jeg ikke på. Så for meg felger som har fått seg ny boltsirkel jeg nå
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Har fått tatt av OZ-hjula nå, så du får gi meg et hint om når du har tid til å shine de.. Blir så jeg beholder de selv, og da vil jeg de skal skinne slik som alle felgene du har tatt i skinner!!!
635csi Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 God pengeplassering å beholde skikkelige hjul vettu Jørgen Håper du ikke har tenkt å bruke dem igjen allerde i sommer?
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Neida, har hatt på bimbo-fake-allemannseie-hjula mine nå, så den får bare stå på de i sommer. Stå i ordets rette forstand, siden den fortsatt er syk
635csi Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Ja, stemmer det. Er jo innom tråden din for å holde meg oppdatert Må jo kunne si at det finnes værre hjul enn fake-RS da. Ser jo mye rart folk presterer å montere på bilene sine. Du kan jo ta med felgene om du skal forbi i løpet av sommeren, så får jeg lagerført dem i påvente av tid til overs hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå