Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte blitt i et annet liv i så fall :) Aldri hatt særlig sansen for E36, og i alle fall ikke slik ;) Org M-tech med rikelig senk og feite hjul er "liker", men alt annet skal du få billig for meg ja ;)

Skrevet

Høres bra ut ;) Har snakket med Erlend, så skal plukke de opp i halv 10 tiden :) Skjer raskt ting her nå! Spørs hvor raskt det går når de kommer hos meg og lakkerer :lol:

Skrevet

Jeg drar vel på sjøen når du kommer hjem nå sikkert...:/ Kræsj i turnus foreløpig..

Har i alle fall hentet de nå.. Så er det kommet et skritt nærmere :)

Skrevet

Du bør ikke annonsere at pusse rondellene rekker å bli kalde for da ligger det 4 ringer i posten til deg rimelig kjapt :lol:

Skrevet
Det kommer to ringer til ;) Skal hente de på posten i morgen :D

Hører vel fra deg ang. frakt videre? :)

Du bør ikke annonsere at pusse rondellene rekker å bli kalde for da ligger det 4 ringer i posten til deg rimelig kjapt :lol:

Dette klarer du jo meget bra selv har jeg sett :wink:

Skrevet

Spennende lesing! Har akkurat samme felgene som skulle fått en shine, men tror dette tar lengre tid enn tålmodigheten min tilater. Har polert mindre ting så du skal ha skryt for tålmodigheta, flott arbeid!:)

Skrevet

Da blir det litt forandring på felgene her..;)

Har kjøpt to ringer som er 3,5" brede nå, så flytter de 3" jeg har som sto på bakfelgene foran, og monterer 3,5" bak, så nå blir specs`a som følger:

Foran: 9,5x16" ET 08

Bak: 10x16" ET -04

:twisted:

Lite bilde av nyringene, før klarlakken er tatt (de er borte nå, kommer mere bilder og updates her og i tråden om bilen senere)

e2zahm91khow2oin01tr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...