Gå til innhold

Aldri mer Johs Bjerke i Oslo!

OddMagne
 Share

Anbefalte innlegg

Idiotene presterte å skramme feilfrie alufelger. De blånektet til og med for det. Innrømmet det kun etter at jeg sto på mitt. Jeg hadde nemmelig vasket felgene dagen før og viste at de var feilfrie.

I grunnen har jeg meg selv å takke – en kan da ikke forvente at de forbaskede sullikene som Bjerke har til å bytte dekk kan gjøre noe riktig.

Det er jo ikke akkurat the sharpest tools in the shed som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter vel bare at man skal ta bilder av alle felger man leverer inn til omlegging eller hva det måtte være. Uten bildebevis blir det ord mot ord, og det går sjelden i kundens favør. Så fremt det ikke er snakk om et redelig firma. Uansett er det godt å se at det kan ordne seg i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E jo nesten bare utrlendinger og folk som har droppa ut av skolen som legger om dekk...

Litt tvilsom bransje med høy fortjeneste. Kan gi 50-60% rabatt og forsatt tjene greit med penger...

Det er bare i høysessongene de (fleste?) gir rabatter, dette for å være konkurransedyktige på pris. Den ordinære prisen utenom sessongen må de ha for å overleve når det er dårlig etterspørsel. Jo flere dekk dem selger, jo lavere dekningsbidrag trenger dem pr dekk for å gå rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en lokal sjappe her..var innom der med nye felger engang..han nekta å legge om dekk på den incase han ripet den opp:) Sendte meg til sharif og han ringte opp dit..når jeg kom dit så tok de felgen og la om dekk på "gummi-maskinen" dems...ble bra det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...