g4ndersen Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Jeg prøver å få godkjent et senkesett. Var hos Biltilsynet med papirene men fikk ikke godkjent cambervinklene. De var over grensen tydeligvis. Fikk beskjed om kontakte et autorisert verksted for å justere det innenfor grensene. Problemet er bare at jeg nettopp har vært å fått justert spissing/camber og det er ikke mulig å få det bedre. Noen som har vært borti noe lignende? Må jeg skifte fjærene? Må jeg skifte noe annet? Det står på TÜV-papirene at fjærene senker ca 45 mm.
hagenisse Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Er problemet foran eller bak? Foran kan du putte på camberplater, og bak finnes det noe opplegg der og, men bilen skal være seriøst lav hvis det skal bli et problem.
g4ndersen Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Både foran og bak. 45 mm senking er jo ikke så veeeldig lavt akkurat.
Superbeetle Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Gsbildeler selger vel noen stag for å justere vinkelen bak.. Jeg hadde papirer hvor camberen var litt i overkant, (ble opplyst om det av han som målte også), men biltilsynet brydde seg ikke om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå