StianA Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 byr 5000 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 fått bud på 5500;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 5700 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Fri omregistrering frem til 28 des! fikk jeg vite av bt nå Må over 6000;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Fri omregistrering frem til 28 des! fikk jeg vite av bt nå Må over 6000;) hvorfor sier bt fri omreg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Fordi jeg har ikke hatt bilen lenger enn oktober... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Fordi jeg har ikke hatt bilen lenger enn oktober... den skjønte jeg ikke, vis du kjøper en bil, har den i 10 dager og selger, så slipper du betale omreg, men ikke ny eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det er gratis omreg innnen 2 mnd,er Altså hvis jeg f,eks kjøper en bil 1 jan og BETALER omreg avgift. Så er det gratis omreg fram til 1 mars for ny eier hvis jeg selger innen den tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Fordi jeg har ikke hatt bilen lenger enn oktober... den skjønte jeg ikke, vis du kjøper en bil, har den i 10 dager og selger, så slipper du betale omreg, men ikke ny eier? omvendt nåværende eier må betale men neste eier får det gratis innen ca 2 mnd (husker ikke eksakt antall dager) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det er gratis omreg innnen 2 mnd,er Altså hvis jeg kjøper en bil 1 jan og betaler omreg. Så er det gratis omreg fram til 1 mars for ny eier hvis jeg selger innen den tida ååja, trodde de var 2uker jeg. sorry ot i salgstråden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Det går bra;) kongstian87 har helt rett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det går bra;) kongstian87 har helt rett;) det har jeg å det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Må da være et lite kupp dette, hadde glatt tatt med meg denne om jeg bodde nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 en fra sandnes som sa han skulle kjøpe bilen men vi får vente og se om han tar den med seg så jeg lar tråden stå åpen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Er den fremvist for eu og fått mangelapp på de nevnte feilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg