Glennski Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Det kan jeg gjøre. Neste uke engang skal jeg prøve å få gjort det Og btw, relèet er usikker på hva dette er. Men sitter det i sikringsboksen? : p Har du Haynes-boka? Du finner ut hvor det sitter i den. Er litt usikker hvor det er plassert. Tror nok ikke det er i sikringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tonyholt: Luftekanalen tok jeg selv Badsha: 2000 kr Glennski: Litt pes å få ut, er det ikke det'a? 400kr eller noe sånt? : ) åja:p trodde du tok verktøykassa selv jeg;p my mistake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei du! Noe du kanskje har? jeg ønsker å kjøpe: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137465&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det kan jeg gjøre. Neste uke engang skal jeg prøve å få gjort det Og btw, relèet er usikker på hva dette er. Men sitter det i sikringsboksen? : p Har du Haynes-boka? Du finner ut hvor det sitter i den. Er litt usikker hvor det er plassert. Tror nok ikke det er i sikringsboksen. Har nok ikke det. Jeg venter til fattern kommer igjen fra spania, han har peil vettu ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei du!Noe du kanskje har? jeg ønsker å kjøpe: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137465&highlight= Har den ja. Men får ikke plukket den av før mandag, tidligst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Gi meg en melding om du får sendt den til meg da, skulle absolutt hatt den her før neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det skal jeg prøve å huske : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Innerskjermer forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Originale lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Radiator som ikke lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Alle de tre siste innleggene: Nei, har tatt de delene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Den "stålrammen" som radiatoren er festet i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tatt den også : p Har vraket fronten på min egen, så. Hele fronten unntatt motor er fjernet i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Har du dynamoen enda? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå