Gjest Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 den tempføleren skal jeg også prøve å bytte ja! takker for forslag!! Lurer faktisk på om det er den brune føleren som er til motor styringa.. Men kan jo være æ ta feil alt så.. For forska noe på dette med min e30 når det var litt syk... Men kan være æ tar feil.. Prøv å bytt hjerne også som nevnt tidligere.. skader jo ikke å prøve å bytte releene til bensin pumpen.. Bare å se hvilken som har 2 pin nedi kontakten. Tempføler i dash har bare 1 pin.
karsten Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 selve hjernen som ligger i det rommet innom batteriet?? ja, den som styrer motoren. blir kalt for DME på nyere motorer.
arntfinn Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 skal se på den temp føleren i morgen ja! : ) skal også høre om jeg får lånt meg en hjerne og bensinreleer, da delebilen er en 86 mod med en eldre type 2liter, denne har vel ikke samme hjernen?(86 mod ha fordeler på siden av blokka, mens 89 mod har fordeleren oppe på kammen?,.,)
dino80 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 skal se på den temp føleren i morgen ja! : ) skal også høre om jeg får lånt meg en hjerne og bensinreleer, da delebilen er en 86 mod med en eldre type 2liter, denne har vel ikke samme hjernen?(86 mod ha fordeler på siden av blokka, mens 89 mod har fordeleren oppe på kammen?,.,)Stemmer det du sier med fordeleren der på 89 og 86 mod.Har ikke samme delenummer på hjerne. Har vært borti at strømmen til rele til besinpumpa blir borte. Stikkeren sklir ut av rele holderen. sitter på venstre sida i motorrommet under svart deksel. Rele nærmest sikringsbokesen er til pumpa.Er pin 30 i den kontakta som skal ha konstant strøm.
arntfinn Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 det skal jeg sjekke, har vert ut med releet noen ganger nå så kanskje det har blitt dårlig kontakt ja!? har 86 og 89 de samme bensinreleene?(forskjellig farge?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå