bjørnm3 Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Har begge deler så hva synes folket her på bimmers er peneste\tøffeste,eller hva ville DU hat?? Meninger og synspunkter tas i mot med takk Bjørn
Hawkon88 Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Hvis du kommer med bilder, så blir det lettere å vite hva du mener, ikke alle som er like interessert i ulike fronter som blir levert orginalt på e30. Skal fronten på en m3, syns jeg den er penest orginal, men jeg er svak for den "vanlige" e30en islippe og catkiller..
bjørnm3 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 ja men er jo så mange som bruker ceotto\evo2 leppa da? men er ikke så mange som har den evo3 leppa,men evo2 er jo rå da. bjørn
SSM Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 De fleste kjører EVO2/Cecotto, gjerne med EVO3 splitter under. Gjør det selv jeg! Evo3 underskjørtet koster jo en del da!
bjørnm3 Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Ja de koster jo ein del de evo3 skjørte,men de har eg orginalt,men selve leppa på de skjørte er borte. men skal prøve få tak i den leppa,vis de ikkje går skulle eg hat tegnet av ei som er org og laget den i carbon. Dei som er å få kjøpt i carbon passer ikke med hull osv med dei justerbare som er orginalt Ser ut som dei som har svaret ville hat evo2 spoilern.leppa under den går de få tak i carbon for 2600.- Bjørn
SSM Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Er ikke helt med på hva du mener nå men, du skriver litt utydelig EVO3 fronten er jo stort sett lik den orginale M3 fronten, bortsett fra at den har en liten nedbygging og en justerbar leppe under. Jeg kjøpte min i carbon fra tyskland og betalte rett over tusenlappen for den. Evo2/Cecotto skjørt med Evo3 carbon splitter:
bjørnm3 Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Har desverre ikke bilder. Er den leppa på evo3 som eg mangler.Og som eg kun tenkt meg mal på. Hvor i Tyskland kjøpte du den leppa da Larsen?
R Andersen Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Kjøpte mine carbon deler på S14motorsport.de! Hvordan fikk du den til å koste litt over kr. 1000,-? Den koster jo 235,- Euro, noe som blir ca. kr. 2000,-, og så kommer mva. og frakt i tillegg..
SSM Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Det var ikke mye over 1000 når jeg kjøpte den hvertfall. Men det er jo faen meg snart to år siden! :S Kjøpte DTM speila og splitteren sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå