Gå til innhold

m3 evo3 lippa eller den store ceotto spoilern foran??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kommer med bilder, så blir det lettere å vite hva du mener, ikke alle som er like interessert i ulike fronter som blir levert orginalt på e30. Skal fronten på en m3, syns jeg den er penest orginal, men jeg er svak for den "vanlige" e30en islippe og catkiller.. :)

Skrevet

Ja de koster jo ein del de evo3 skjørte,men de har eg orginalt,men selve leppa på de skjørte er borte.

men skal prøve få tak i den leppa,vis de ikkje går skulle eg hat tegnet av ei som er org og laget den i carbon.

Dei som er å få kjøpt i carbon passer ikke med hull osv med dei justerbare som er orginalt :evil:

Ser ut som dei som har svaret ville hat evo2 spoilern.leppa under den går de få tak i carbon for 2600.-

Bjørn

Skrevet

Er ikke helt med på hva du mener nå men, du skriver litt utydelig :)

EVO3 fronten er jo stort sett lik den orginale M3 fronten, bortsett fra at den har en liten nedbygging og en justerbar leppe under.

Jeg kjøpte min i carbon fra tyskland og betalte rett over tusenlappen for den.

Evo2/Cecotto skjørt med Evo3 carbon splitter:

M3170.jpg

M3167.jpg

Skrevet

Har desverre ikke bilder.

Er den leppa på evo3 som eg mangler.Og som eg kun tenkt meg mal på.

Hvor i Tyskland kjøpte du den leppa da Larsen?

Skrevet
Kjøpte mine carbon deler på S14motorsport.de!

Hvordan fikk du den til å koste litt over kr. 1000,-? Den koster jo 235,- Euro, noe som blir ca. kr. 2000,-, og så kommer mva. og frakt i tillegg..

Skrevet

Det var ikke mye over 1000 når jeg kjøpte den hvertfall. Men det er jo faen meg snart to år siden! :S Kjøpte DTM speila og splitteren sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...