Gå til innhold

vinterdekk

stianly
 Share

Anbefalte innlegg

MEN... om du har pigg foran og pigg bak kan fort piggene bak bli borte... enten ved kjøring eller ved å bruke tang. La det sitte igjen et par i hvert.. og du vil garantert ikke få bot med mindre de også er over grensa slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN... om du har pigg foran og pigg bak kan fort piggene bak bli borte... enten ved kjøring eller ved å bruke tang. La det sitte igjen et par i hvert.. og du vil garantert ikke få bot med mindre de også er over grensa slitt.

Det er helt riktig det som du sier, men da er det viktig å ha vinterdekk med pigghull på bakdekkene og ikke bruke rene piggfrie dekk, da er det nemlig gjort med overlegg.

Men pass på mønsterdybden, min 3mm på vinterdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg en dekkprodusent.. men jeg har jo solgt en del dekk..

At pigga gjør jobben til lamellen er vel å dra det litt langt.. lameller i piggdekk og.

Selvsagt er et piggdekk uten pigger dårligere enn et piggfritt dekk. Men det hørtes heller ikke ut som trådstarter var ute etter kvalitet her... virket mer som en sladdeprosjekt eller noe i den retningen. Muligens trist med en bil som går så dårlig at den ikke sladder uten pigg, men det får heller bli hans sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...