stiansk Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Min E39 så og si helt standard. driver å ser på /kjøper deler til større prosjekt mot sommeren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Her et par bilder av min 2003 525iT. Titangrå med sort høyglans lister. Helt original på alle måter Sidelengs i Sigdal (fotograf er Ove Kvam) Bildene illustrerer godt hvordan fargen varierer med lyset. Skulle jeg byttet til større felger, kunne jeg tenkte meg slike som på bildet under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Hvor får man tak i den leppa???? sikle sikle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hvor er det mulig å få tak i denna leppa ? sikle sikle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hvor er det mulig å få tak i denna leppa ? sikle sikle.... og det panseret med bare kulen på ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Leppa er fra Exotic Tuning og panseret tror jeg er Vorsteiner som han har tetta igjen lukene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Leppa er fra Exotic Tuning og panseret tror jeg er Vorsteiner som han har tetta igjen lukene. påliteli shappe å bestille ifra detta da? aldri hørt om noen som har handla der...enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Her er min før og etter en stor overhaling:) Dålie bilder etter men det vart ikke tatt noen før vinterlagring:( og hær er det enda 50cm snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 E39 er så siiiiinnsykt vakker!! Her er min Skitne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Min e39 523ia. kjøpte den i jula en gang. og har jort en del med den. er sann ca fornøyd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hei! Deg liker jeg Fortell litt mer om understell og felgstørrelse osv. da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 var jaffal lav nok creeds for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Og har du valset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Har litt til å justere ned:P hehe ehm. felgene er Zito 19x9.5" med 225/35 og 19x8" med 215.35 senkesette er FK Highsport;) nei har ikke valset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Fjerna hjelpefjæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå