Gå til innhold

hjelp til tuv papirer felger dekk e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ett lite prob,mangler papirer på felger og senkesett,må på biltrangsynet og vise den,noen som vet om tuv papirer? kan betale for en kopi eller 2 :)

bilen er en 520 e39 96mod

har ett par bilder av felger/senkesett

hi9e7dm14h7jriquifvi_thumb.jpg

h9p2b0o8jykno0rl5ugw.jpg

bf04pjnc40n5g0eio1c5.jpg

h53tr9efxov021rhnj58_thumb.jpg

jmaervz6gu5809ms4ctc_thumb.jpg

Skrevet

Kontakt BBS for å få TÜV papirer.. Hvis du har supersport fjærer kan du få TÜV av meg, men da må jeg kontrollere om nr. stemmer. Jeg har jo til V8, det er vel noen forskjeller på det og, eller?

Skrevet

TÜV papirer til BBS felger finner du i pdf-format til nedlasting på nettsidene til BBS. Fant det selv etter litt leting til mine egne BBS felger. Har dessverre ingen link på stående fot.

Skrevet
Kontakt BBS for å få TÜV papirer.. Hvis du har supersport fjærer kan du få TÜV av meg, men da må jeg kontrollere om nr. stemmer. Jeg har jo til V8, det er vel noen forskjeller på det og, eller?

ja er nok forkjell der,men takker :)

Skrevet
TÜV papirer til BBS felger finner du i pdf-format til nedlasting på nettsidene til BBS. Fant det selv etter litt leting til mine egne BBS felger. Har dessverre ingen link på stående fot.

oki takker :) for inn og leite litt,fant en pdf på senkesette men den var d sperre på :( så fikk ik skrive den ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...