bjarne320 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 har ett lite prob,mangler papirer på felger og senkesett,må på biltrangsynet og vise den,noen som vet om tuv papirer? kan betale for en kopi eller 2 bilen er en 520 e39 96mod har ett par bilder av felger/senkesett
Saltkjelen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Kontakt BBS for å få TÜV papirer.. Hvis du har supersport fjærer kan du få TÜV av meg, men da må jeg kontrollere om nr. stemmer. Jeg har jo til V8, det er vel noen forskjeller på det og, eller?
TJ Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 TÜV papirer til BBS felger finner du i pdf-format til nedlasting på nettsidene til BBS. Fant det selv etter litt leting til mine egne BBS felger. Har dessverre ingen link på stående fot.
bjarne320 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Kontakt BBS for å få TÜV papirer.. Hvis du har supersport fjærer kan du få TÜV av meg, men da må jeg kontrollere om nr. stemmer. Jeg har jo til V8, det er vel noen forskjeller på det og, eller? ja er nok forkjell der,men takker
bjarne320 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 TÜV papirer til BBS felger finner du i pdf-format til nedlasting på nettsidene til BBS. Fant det selv etter litt leting til mine egne BBS felger. Har dessverre ingen link på stående fot. oki takker for inn og leite litt,fant en pdf på senkesette men den var d sperre på så fikk ik skrive den ut
tomerikk Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Om du ikke får tak i tuv papirene andre steder kan du kontakte produsenten. Her er oppføringen i europages: http://www.europages.no/AUTOTECHNICS-BV ... ubmitname=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå