Gå til innhold

Problemer med temperatur på E39 520i 97 mod (prøvd alt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke tull. Det er opp til deg om du vil bruke 70-80 kroner på å prøve det eller noen tusen på pakningsbytte. Først kan du jo lese referansene, de høres fantastiske ut men det tetter større lekasjer enn de.

Skrevet
Det var ikke tull. Det er opp til deg om du vil bruke 70-80 kroner på å prøve det eller noen tusen på pakningsbytte. Først kan du jo lese referansene, de høres fantastiske ut men det tetter større lekasjer enn de.

Joa jeg ser den, men hva om dette sklir ned på stempelet og brenner seg fast i stempelringer og ventiler?

Skrevet

Det brenner opp momentant, blås litt pulver mot en flamme så ser du det. om du er bekymret for noe som brenner seg fast bør du tenke på att glykol er en sukkerart og glaserer forbrenningsrummet og katalysator.

Sakset fra datablad:

Innhold: Martins Super Sealer inneholder aluminiumsstøv, grafitt og linmel. Denne blandingen er behandlet på en spesiell måte, slik at vedheftsegenskaper og smørende egenskaper blir best mulig utnyttet.

Skrevet
Det må vel kunne kalles en midlertidig reperasjon i beste fall?

Jeg undrer stadig vekk over hvordan slike mirakelstoffer vet hvilke olje/vann kanaler som skal tettes og ikke..

Det holder til toppen demonteres av en annen grunn om det ikke brukes kjølesystemrens.

Jeg undrer..... Husmaling, hvordan vet den hvilken vei den skal legge seg for å slippe ut fuktighet men ikke inn.

Eller oljesugematte, hvordan vet den att den skal suge opp all olja men ikke vann fra gulvet.

Noen ting er det lettere å si " sånn er det bare" enn å forklare. :lol:

Skrevet

Ikke putt slik drit i motoren.

Fiks feilen !

Det setter eventuellt også en kjøper pris på om du skal selge den.

Det har noe med å gi full historikk å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...