ZhilleN Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Jeg tenkte jeg etterhvert skulle invistere i en kompressor fra ESS, noen som veit pris for hele jobben, + kompressor og div? Holdbarhet: Hva lønner seg egentlig når det gjelder holdbarhet, kompressor eller turbo? HK : Hva kan gi mest effekt, turbo, kompressor? Takker for svar, hvis noen veit! Mvh.
Hawkon88 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Jeg tror det lønner seg å heller montere en s motor.. Er begrenset hvor mye effekt du kan hente av en b20 hvis du vil ha holdbarhet..
S.Arnesen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Ett ess kit koster ca 55-57 000kr ferdig montert. 45 000 + - for bare kitet. Men de har ikke til e36 lenger, så tror du må lete ett annet sted enn hos Ess... Turbo er det billigste, men kompressor er som regel mer driftsikkert, ihvertfall om det er fra Ess. Også er det mye mer behagelig med kompressor (skrukompressor), men det er jo min mening....
oddis Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Holder du deg på et lav nivå i effekt så er turbo helt klart å foretrekke, med tanke på pris, tilgang på deler og kunnskap. Men uansett hva du velger så blir Hawkon's forslag billigere. Men jeg skjønner godt at mange er fascinert av turbomotor. Meg inkludert. Herlig motorkarateristikk og momentkurve når ting er satt opp korrekt. Og deilig turbo surge.
ZhilleN Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Ja, mest lyst på turbo, det er jo sinnsykt deilig en sommerdag, rulle ned rutene, og høre blåse fra snurra Takk for gode meninger og tips folkens!
Dekkbrenneren Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Ja, så lenge du klarer å holde fingrene vekk fra turbotrykket så ville jeg gådt for turbo, men kan fort bli Litt å litt til å litt til slutt så smeller d...
ZhilleN Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Spør hvor hardt man kjører med det da, har ikke tenkt og kjøre filler ta bilen heller..
jallaask Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 jeg har en 328i med ess komp. og det fungerer så bare det. jeg kjøpte bilen slik så hva alt koster med kompressor kit. nye dyser og chip, vet jeg ikke. men på 328i fungere vertefall kompressor fint og det varer. eneste utlegg jeg får nå er at jeg vil overhalle komp. og det koster litt men det koster mye mer for en ny kompressor. men pris messig er vell et lav budsjett turbo bygg billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå