Rabies Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Abs lampa i compacten min har begynt å lyse, så jeg regner med at det er en føler som har takket for seg. men er det noen grei måte å finne ut hvilken det er som har røket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 de enklaste e å kople til ein diagnose testar, feilen kan jo ligge fleire plasse vist abs lampa lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Forsåvidt sant det ja. are har en tendens til å være følere som ryker når den lyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 De kan de godt være, ekkje så veldig inne på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 ett ana tips kan jo ve å måle resistansen i følarane, men de e jo litt arbeid vist det blir større resisans er de brot, og vist den blir mindre er det korslutting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Får kankjse prøve det... Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Ta en diagnose, du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Ta en diagnose, du. Hehe, har noe på gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 den e god ; lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 bruk binders, starter du med den ene føleren og så går du videre til det slokner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Låner tråden litt har samme problem på min e36 Hvordan gjør du det med bindersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Låner tråden litt har samme problem på min e36Hvordan gjør du det med bindersen? De lurer eg og på :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joste Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 korsn gjør du dt md Binders ja? ;p hallo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Kobler den mellom ledningene til føleren? Slik at det går strøm i kretsen? Jeg trodde at følerne var avhengig av en viss motstand riktignok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joste Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 og når du har gjort dt,så ska ABS funger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå