Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann gutter og jenter!

Jeg vurderer kjøp av en av 2 BMW'er (Selges av samme person)

Lurer på om det er noen her inne som kjenner til dem.

Den første er en 318 som ble kjøpt av selger i sommer. Den har tidligere gått i Lofoten. (Bilen med tribals). Reg.nr på denne er KF38308

c20atxk0su8qsi2m8ne8_thumb.jpg

Den andre bilen er en 320, men jeg vet jeg ikke hvor har gått før, men den har visstnok stått litt i Drammen sentrum. Vet ikke hvor lenge selger har hatt denne bilen. Der ble den også ripet opp med nøkkel på panser og begge sider mens den stod i sentrum. Reg.nr LH85550

mm0w1nc5vbaxp9fucixz_thumb.jpg

Hadde vært fint om noen vet noe om noen av disse.

Edit:

Et annet spørsmål også.

Den 320I bilen har en kjørecomputer som ikke var operativ når jeg var for å se på bilen. Er det noen som har forslag til hvorfor?

'1x9bnrb8i2e5igywtl8f_thumb.jpg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Selger er fra Drammen ja. Heter Fahad Ismael.

Deg om det :P Hadde det vært opp til meg hadde de sett enda mere Need for speed ut :) Heldigvis er smaken som baken :)

Vet du noe eller?

Skrevet

Jeg ville forsøkt å funnet meg et relativt uskrudd, ryddig eksemplar, hvis jeg skulle valgt. Ingen av disse av, etter utseende/"styling" å dømme :?

edit: så kan du heller lage de "need for speed" selv :lol:

Skrevet
er han fra drammen eller røyken ?

Har aldri sett noen av disse bilene i drammen. og tro meg jeg hadde lagt merke til enn sånn plastrakett!

Vil du ha F&F bil kjøp deg en japsebil!

1) Han er fra Drammen.

2) Ang japsebil, been there, done that :P

PS! Hovedpost oppdatert. Fint om noen hadde svar på dette også :)

Skrevet

Ikke så rart at den ble ripet opp den ene, hehe ;)

Neida, hvis du liker at de ser slik ut er det jo bedre å kjøpe en som allerede ser litt sånn ut istedet for å gjøre det med enda en E36 :) Klusset med kjørecomputeren kan jo være at den er ettermontert og har feilaktig ledningsoppsett, eller at den rett og slett ikke er koblet til...

Skrevet
Bra du droppa den bilen i Moss...

Jeg droppet den ikke, den var allerede solgt når jeg ringte på den. Den ble solgt igår.... :P:P

Skrevet
Scampi ;P Smaken er som baken... Jeg kunne ikke tenkt meg en plain BMW :)

Vil i allefall tro at du tjener på å kjøpe noe slik som jeg linke til, og deretter forme den som du vil enn å kjøpe en som er ferdig utknulla.

Skrevet

Tror den øverste gikk her i noen år. Veit ikke reg. nummeret på den, men tribalene er lik vertfall. Kan ikke være så mange som har slik på bilen sin.

Den bar da preg av å være godt brukt vertfall. Pen er den jo heller ikke. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...