AndreasBr Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Heisann gutter og jenter! Jeg vurderer kjøp av en av 2 BMW'er (Selges av samme person) Lurer på om det er noen her inne som kjenner til dem. Den første er en 318 som ble kjøpt av selger i sommer. Den har tidligere gått i Lofoten. (Bilen med tribals). Reg.nr på denne er KF38308 Den andre bilen er en 320, men jeg vet jeg ikke hvor har gått før, men den har visstnok stått litt i Drammen sentrum. Vet ikke hvor lenge selger har hatt denne bilen. Der ble den også ripet opp med nøkkel på panser og begge sider mens den stod i sentrum. Reg.nr LH85550 Hadde vært fint om noen vet noe om noen av disse. Edit: Et annet spørsmål også. Den 320I bilen har en kjørecomputer som ikke var operativ når jeg var for å se på bilen. Er det noen som har forslag til hvorfor? '
Glenn-Andre Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Er selgeren fra drammen ? Min mening er at bmw ikke skal se ut som noen av di du har lagt ut bilde av.
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Selger er fra Drammen ja. Heter Fahad Ismael. Deg om det Hadde det vært opp til meg hadde de sett enda mere Need for speed ut Heldigvis er smaken som baken Vet du noe eller?
Springsteen Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Jeg ville forsøkt å funnet meg et relativt uskrudd, ryddig eksemplar, hvis jeg skulle valgt. Ingen av disse av, etter utseende/"styling" å dømme edit: så kan du heller lage de "need for speed" selv
Glenn-Andre Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 er han fra drammen eller røyken ? Har aldri sett noen av disse bilene i drammen. og tro meg jeg hadde lagt merke til enn sånn plastrakett! Vil du ha F&F bil kjøp deg en japsebil!
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 er han fra drammen eller røyken ? Har aldri sett noen av disse bilene i drammen. og tro meg jeg hadde lagt merke til enn sånn plastrakett! Vil du ha F&F bil kjøp deg en japsebil! 1) Han er fra Drammen. 2) Ang japsebil, been there, done that PS! Hovedpost oppdatert. Fint om noen hadde svar på dette også
Leadfoot Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Ikke så rart at den ble ripet opp den ene, hehe Neida, hvis du liker at de ser slik ut er det jo bedre å kjøpe en som allerede ser litt sånn ut istedet for å gjøre det med enda en E36 Klusset med kjørecomputeren kan jo være at den er ettermontert og har feilaktig ledningsoppsett, eller at den rett og slett ikke er koblet til...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Bra du droppa den bilen i Moss... Jeg droppet den ikke, den var allerede solgt når jeg ringte på den. Den ble solgt igår.... :P
Scampi Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Det burde du være glad for...den så faen ikke ut. Og dersom det er den jeg mistenker det er har den rimelig shady servicehistorikk generelt sett.
316 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Hva ligger disse på i pris? Her er et alternativ: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19897442
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Scampi ;P Smaken er som baken... Jeg kunne ikke tenkt meg en plain BMW
316 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Scampi ;P Smaken er som baken... Jeg kunne ikke tenkt meg en plain BMW Vil i allefall tro at du tjener på å kjøpe noe slik som jeg linke til, og deretter forme den som du vil enn å kjøpe en som er ferdig utknulla.
Larsinnj Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Tror den øverste gikk her i noen år. Veit ikke reg. nummeret på den, men tribalene er lik vertfall. Kan ikke være så mange som har slik på bilen sin. Den bar da preg av å være godt brukt vertfall. Pen er den jo heller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå