Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønnhet er individuelt. Jeg likte utseendet på den, men den 320'n har et par ting den 318'en ikke har. (elektriske vinduer, større motor etc)

Jeg skjønner også at det kan være en fordel å kjøpe en plain bil og style den etter eget ønske. Desverre er det noe jeg ikke ønsker å bruke tiden min på.

Jeg må desverre skuffe alle BMW-folk og si at dersom jeg skulle hatt en plain bil måtte det ha blitt en mercedes :)

Issue med kjørecomp. er løst.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Om du skal ha en bil som etter originalpolizeiens meninger ser voldtatt ut, så kjøp en som allerede er F&F! Så slipper vi flere ødelage BMWer, og især 3-serier. :)

Vet du hva 318'n gikk for?

Skrevet

Hei igjen folkens.

Idag var jeg i Drammen og prøvekjørte bilen. Tidligere eier er i Ålesund (Kanskje noen vet noe mer?)

Jeg skal ha bilen inn på NAF kjøpstest på fredag. Jeg spurte selger hvor mye han kjøpte den for, og han sa ca 15 000. Jeg har sett over kvitteringen for EU kontroll, og ser at det er en god del som er fikset.

Motoren er det litt tikkelyd fra. Det var lite olje på bilen, men han fylte olje når jeg var der, og den er nå rett under maksimum.

Han sier han har byttet ut stoffinteriør med skinninteriør.

Spørsmålet mitt nå er jo om denne bilen er verdt 30 000. Det får jeg jo en viss pekepinn på når jeg henter den på fredag (NAF).

Noen som har peiling på hva disse bilene ligger på?

Litt info om bilen:

320I E36, 150 hk, AC, blå. I tillegg er lakken ripet opp. Km.stand står til ca 169000, men det står også "miles" der. Selger mente derimot at dette faktisk var km.

Har bedt om navn og nummer til tidligere eier, så jeg kommer ringe og snakke litt med han.

Selger sier også at han har kjøpt nye felger.

Selger har ganske mange kvitteringer, jeg så ikke over alt, men kommer gjøre det etter NAF test.

Skrevet
Heisann gutter og jenter!

Jeg vurderer kjøp av en av 2 BMW'er (Selges av samme person)

Lurer på om det er noen her inne som kjenner til dem.

Den første er en 318 som ble kjøpt av selger i sommer. Den har tidligere gått i Lofoten. (Bilen med tribals). Reg.nr på denne er KF38308

c20atxk0su8qsi2m8ne8_thumb.jpg

Den andre bilen er en 320, men jeg vet jeg ikke hvor har gått før, men den har visstnok stått litt i Drammen sentrum. Vet ikke hvor lenge selger har hatt denne bilen. Der ble den også ripet opp med nøkkel på panser og begge sider mens den stod i sentrum. Reg.nr LH85550

mm0w1nc5vbaxp9fucixz_thumb.jpg

Hadde vært fint om noen vet noe om noen av disse.

Edit:

Et annet spørsmål også.

Den 320I bilen har en kjørecomputer som ikke var operativ når jeg var for å se på bilen. Er det noen som har forslag til hvorfor?

'1x9bnrb8i2e5igywtl8f_thumb.jpg

Den nr 2, har faktisk gått her oppe i Eidsvoll, synes den er gyyyselig stygg!

Synes også den nr 1 var stygg også desverre.. Finn deg heller en original Bmw, så kan du stasje den opp med litt mtech isteden! ;)

Good luck!

Skrevet

Nummer to (den jeg prøvekjørte) ble kjøpt fra ålesund i sommer. (ref selger)

Når var det du så den på eidsvoll? Vet du evnt hvem som var eier?

Skrevet

Hmm.. Er vel to år siden nå.. Husker ikke hva han heter, men den gikk hvertfall på Eidsvoll for noen år tilbake, grunnen til at han kjøpte stylinga, er jo fordi han fillekjørte den bilen noe så jævlig..

Skrevet

Ok. Vi får nå se hva de sier på NAF. om den er helveteskjørt så burde jo det kommer fram under testen der.

Jeg har forsøkt å få tak i tidligere eier, uten hell. Så spørs om jeg gidder å kjøpe den om jeg ikke får kontakt med selger. Kommer helt ann på hva testen sier seff.

Skrevet
Heisann gutter og jenter!

Jeg vurderer kjøp av en av 2 BMW'er (Selges av samme person)

Lurer på om det er noen her inne som kjenner til dem.

Den første er en 318 som ble kjøpt av selger i sommer. Den har tidligere gått i Lofoten. (Bilen med tribals). Reg.nr på denne er KF38308

c20atxk0su8qsi2m8ne8_thumb.jpg

Den andre bilen er en 320, men jeg vet jeg ikke hvor har gått før, men den har visstnok stått litt i Drammen sentrum. Vet ikke hvor lenge selger har hatt denne bilen. Der ble den også ripet opp med nøkkel på panser og begge sider mens den stod i sentrum. Reg.nr LH85550

mm0w1nc5vbaxp9fucixz_thumb.jpg

Hadde vært fint om noen vet noe om noen av disse.

Edit:

Et annet spørsmål også.

Den 320I bilen har en kjørecomputer som ikke var operativ når jeg var for å se på bilen. Er det noen som har forslag til hvorfor?

'1x9bnrb8i2e5igywtl8f_thumb.jpg

vtzd0dqas7qwok8bifa7.jpg

Sorry, likte ingen av de. Gå for en original 320 ellernoe, og fiks opp med m-tech. MYE finere. Klart, smaken er som baken, men noen ganger ønsker jeg at noen brukte baken til å dr!te med. : (

Skrevet

Er dette virkelig mulig? Man skulle tro dette var et seriøst forum.

Til dere som ikke har noe konstruktivt å si, men bare skal "preke" om hva som er riktig styling osv. Hold det for dere selv.

Om en bil ser bra ut eller ikke kommer HELT ann på øyet som ser. I tillegg går det ikke utover dere om jeg, eller noen som helst andre kjører en bil som dere ikke finner estetisk bra ut.

Jeg sier ikke at det er galt å gi et tips om hva dere mener man burde kjøpe, men andre meninger kan man holde for seg selv.

Noen liker BMW, noen liker mercedes. Noen liker F&F biler, andre er originalpolizei. Hva som ser bra ut er helt individuelt.

Skrevet

Jeg syns det er helt perfekt at folk kjører BMW med denne stylingen jeg. vert utrolig kjedelig hvis alle har hatt samma smak. Jeg syns heller ikke noe om den looken som de to BMW,ene trådstarter vurderer. men i min øyne så får de to bilene MIN bil til å se så utrolig mye bedre ut :lol:

Så jeg sier. GO FOR IT!! Parkerer gjerne siden av en av de der jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...