SteffenM2 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Blir jo bra den gamle "rust holken" jo. Godt du fikk kjøpt den, så slapp den en vinter med meg. Hehe, takk takk! Kommer seg nå. Sender deg en PM nå forresten, ang. valsen Så jo kjempe bra ut den sveisingen dere hadde gjort der Skal gjøre det samme på E30`n jeg også.. gruer meg litt til hjulbue skift.. men går vell bra det også Takk for det! Det som gjelder er og ikke stresse seg, det lønner seg ALDRI når det kommer til karroseri arbeid har jeg merket. Er ikke verdens vanskligste jobb sålenge man bruker huet og måler 100ganger, og kapper 1 gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Noen interesse i deler ifra denne bilen? Alt blir mest sannsynligvis solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 hvorfor skal du selge i deler? finni noe jævlig med rust en plass eller noe nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Subframe disaster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 hehe:P det er jo ikke noe kult og finne ut av når du har jobba så mye med den:( mye skal du ha for hele bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Nei, er ikke det.. Får nesten se ann litt... Har ikke lyst til og selge heller, når jeg har lagt såpass med tid og penger i denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Det burde vel ikke være helt håpløst å fikse sfd da? Bestille forsterkningsplater fra schiedmann og sveise litt? Kan jo ikke gi opp når du har lagt såpass mye jobb i bilen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Ingen problem å sveise disse da. Ser ut som du har teken på sveisinga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hva er subframe disaster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Vi får se. Skal begynne og få vekk litt rust der i morgen, se hvordan ting ser ut. Er det overkommelig så fikser jeg det, men sprekken er lang.. 316: Subframe disaster er når innfestninga til traversen bak revner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Det sveiser du vel lett?? Eller finn en som kan sveise bare det for deg da vel. Sånne forsterker plater kan du vel lage selv også. Ikke gi opp nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Og det har du ikke sett nå enda så mye du har holdt på med diffen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har ikke vært under der før nå, titta ikke der etter jeg tok ned . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Smil litt a Steffen:D. Alt kan fikses, hender det blir et steg frem to tilbake men det årner seg;) Bare bite tenna sammen og finne frem miggen. Mulig jeg svinger innom etterpå for å leke humørspreder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Da var det problemet borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå