SteffenM2 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Har skjedd en del i det siste.. Bilen står desverre fortsatt uten bakplate, men denne skal sveises på fortløpende. Derimot, står den nå med 325 bakstilling, 325 spindler foran, med bremser osv. Bakstillinga har fått seg travers foringer ifra GS Performance, samt at svingarmene fikk seg en søt klump med Powerflex. Hele ble toppet av med en diffbrems ifra 3L M3 Utover det.. Så er det pussing for hardelivet som foregår.. Bilen skal vist være på lakk den 26.. det kan bli trangt, men vi prøver og nå det. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Kjøpt justerbar nå? Ser ut som det er samma settet som jeg har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Er Tuning art sitt. Ble ganske greit skuffa over at orginale topplagra foran passa ikke.. Ikke på langt nær en gang :s Tilogmed feil diameter på selve dempern, iforhold til org.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Hmm gjorde dem ikke? Fikk mine til og passe rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Nei, var ikke på langt nær riktig en gang. Gjengene kom ikke opp igjennom, selvom jeg tok vekk den hylsa som føler med.. Så får kjøpe meg noen andre topplagre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 hmmm rart ja er vel bare og kjøpe nytt like så greit så er det hvertfall byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Da var brått et sett med GS Performance topplagre foran og bak bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Fått på en coilover nå, satt selfølgelig høyre på venstre side, så må bytte om, buthey! Ellers så mangler jeg igrunn bare mellomaksel nå, har muligens en på gang. Pusser og pusser for tiden, men har lite motivasjon, selvom jeg har oppkjøring til torsdag! Blir vel forhåpentligvis lakkert innen august.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ser bare mørkere og mørkere ut for den bilen her, etter hver dag som går.. Fant ut i dag at jeg trenger lakkboks i en del dager for og få sprøytet fyller, for så slipe det og lakke. Understellet begynner og bli komplett iallefall, fått sveisa fast bakplaten, og sparklet en del der. Så at denne er på veien i 2010, det har jeg ikke trua på lengre. Sommeren 2011, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Dagens bilde av bilen.. Ser ut som jeg trenger senkeskåler foran gitt.. Har vel 10mm igjen og senke før jeg bånner coiloversene.. Trodde det skulle bli lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Gs-tårnlager suger hardt.. hatt mine på i 2-3 uker nå. venstrelager har gått i stykker. Syns det burde være bedre holdbarhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Hvis du mangler motivasjon så må du enten ta deg en liten pause, ellers så må du bruke enda mere tid på verkstedet så det skjer noe!! det er da det er givende å jobbe! husk at det skal et par kg til med deler foran da, så med litt mere senk på skruene så blir det vel bra! Disse justerbare topplagrene bygger litt hvis jeg har forstått det rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 jeg har arbeidslyst men ikke noe og skru på:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Joakim: Bare og komme, her skal du få glimrende motgang! MEN, kan vel meddele at i dag.. I dag har det pokkern meg skjedd mye. Jeg tenkte til morran i dag at i dag, så skal ikke bilen få vinne. Så jeg kan nå med dele at bilen spinner på begge hjul Dog uten eksos anlegg, men nå er den kjørbar! Mangler bare stabstag bak, så er drivlinje komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå