Gå til innhold

SteffenM2's E36

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Joakim: Bare og komme, her skal du få glimrende motgang!

MEN, kan vel meddele at i dag.. I dag har det pokkern meg skjedd mye. Jeg tenkte til morran i dag at i dag, så skal ikke bilen få vinne.

Så jeg kan nå med dele at bilen spinner på begge hjul :) Dog uten eksos anlegg, men nå er den kjørbar! Mangler bare stabstag bak, så er drivlinje komplett :)

er relativt sikker på at arbeidslysta kommer tilbake:) mye som skal til før den er i lakkboksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG syntes det er grise harry med en sånt ratt i en standar 325:) sånne ratt hører hjemme på banebiler;) mye finere med et m-tech 2 ratt:D

Jeg syntes det passer rimelig bra inn i en skamlav E36 med ymse polyforinger, coilovers, camber til og matche en banebil osv jeg. :)

Er veldig enig at det rattet som det ble postet bilde av her er det peneste som man kan sette i en E36, men nå prøver jeg og lage litt "drift-stuk", og da tenker jeg mest på hvordan rattet er og holde i. Bilen her blir jo en kryssing av bruksbil og trackday bil.. Må jo ha noe og pryle rundt banen mens 02n står og ruster, som vanlig.

Kan anbefale det rattet her til alle som skal kjøre litt på bane, det er über deilig og kjøre med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...