Joakim H Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Joakim: Bare og komme, her skal du få glimrende motgang!MEN, kan vel meddele at i dag.. I dag har det pokkern meg skjedd mye. Jeg tenkte til morran i dag at i dag, så skal ikke bilen få vinne. Så jeg kan nå med dele at bilen spinner på begge hjul Dog uten eksos anlegg, men nå er den kjørbar! Mangler bare stabstag bak, så er drivlinje komplett er relativt sikker på at arbeidslysta kommer tilbake:) mye som skal til før den er i lakkboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Er en del.. Mye sliping igjen, men klarer det på 1 dag om det blir nød! Regner med at lakk blir kjøpt inn når jeg får lønn, så blir det vel og få på noe lakk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Vi får samle oss en dag og slipe litt, Steffen Perfekte forhold for litt slip, grill og bilkos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 når lakken er på er det mye kosejobb da:D:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 vader stoler er digge:P men skal du ha det rattet? jeg ville gått for dette eller lignende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 kan jo ikke kjøre med orginal bussratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 kan jo ikke kjøre med orginal bussratt! ettersom at det skulle være bruksbil tenkte jeg det ville gi en finere finish med et litt mer orginalt ratt:P:O men det er bare meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 det org rattet du kom med bilde av er jo ikke akkuratt vakkert heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 syns det er fint jeg:) men selvfølgelig smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 JEG syntes det er grise harry med en sånt ratt i en standar 325:) sånne ratt hører hjemme på banebiler;) mye finere med et m-tech 2 ratt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 det org rattet du kom med bilde av er jo ikke akkuratt vakkert heller Det rattet der er imho et av de peneste til E36/E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 JEG syntes det er grise harry med en sånt ratt i en standar 325:) sånne ratt hører hjemme på banebiler;) mye finere med et m-tech 2 ratt:D Jeg syntes det passer rimelig bra inn i en skamlav E36 med ymse polyforinger, coilovers, camber til og matche en banebil osv jeg. Er veldig enig at det rattet som det ble postet bilde av her er det peneste som man kan sette i en E36, men nå prøver jeg og lage litt "drift-stuk", og da tenker jeg mest på hvordan rattet er og holde i. Bilen her blir jo en kryssing av bruksbil og trackday bil.. Må jo ha noe og pryle rundt banen mens 02n står og ruster, som vanlig. Kan anbefale det rattet her til alle som skal kjøre litt på bane, det er über deilig og kjøre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 kjen på m-tech 2 rattet:P du kommer til og bli forelsket:) er som en drøm og holde i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Syns sånne rally-ratt er utrolig tøffe. Veldig gode å holde i! Vanlige E36-ratt blir for tynne. E46 M3 derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå