Bmw P0wer Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Er "stylingen" solgt? Og panseret, er det helt og pent? Er på leit etter V8 panser, og ikke mange som selger! Er en som har sakt han skal ha panseret og framfangeren på PM men han skulle ringe meg i dag men har ikke hørt noe, Panseret er egentlig veldi bra, men da eg fekk de frakta til meg ble der 2 grove striper som ble noen slakke bulker eller hva eg skal si, men har hørt med lakkerer og han sa de ikke var noe problem å få de fint og 100% igjenn.
Bmw P0wer Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Hva er dimensjonene på M-Parallell'ene ?Både felgene og dekka Og innpress samt navdiameter, hvis du klarer å skaffe det også. dim på dekka framme er 235/40.18 8" breide ET20 Bak 265/35.18 9" breide ET22 Med Michelin dekk bak dekka er dårlige men di framme er bra. Navdiameter vet eg ikke men skal stamme fra orginal e34 M5
SofaKingFresh Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Er "stylingen" solgt? Og panseret, er det helt og pent? Er på leit etter V8 panser, og ikke mange som selger! Er en som har sakt han skal ha panseret og framfangeren på PM men han skulle ringe meg i dag men har ikke hørt noe, Panseret er egentlig veldi bra, men da eg fekk de frakta til meg ble der 2 grove striper som ble noen slakke bulker eller hva eg skal si, men har hørt med lakkerer og han sa de ikke var noe problem å få de fint og 100% igjenn. Alright. Hvordan ligger det ann med bakfangeren da? Regner med den er sort Om jeg ikke får panseret, så fikser jeg opp den bulken jeg har serru Vurderte isåfall å kjøpe det her og bruke på min, så kan jeg heller lage rat-look av den jeg har ! ;D Svar på pm
mrbatnes Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 mulig å få kjøpt mtech listene i nedkant av dørene? innstgslistene du teker på ? dem er solgt desverre nei ikke instegslistene.. listene som er klipset fast i nedre kant på dørene. er mtech rattet med airbag?
Bmw P0wer Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 mulig å få kjøpt mtech listene i nedkant av dørene? innstgslistene du teker på ? dem er solgt desverre nei ikke instegslistene.. listene som er klipset fast i nedre kant på dørene. er mtech rattet med airbag? Har nok ikke di listene er en ommbygd bil, rattet er uten airbag
EzzY Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Skal du ha mye for panser og resten til brei fronten?
Bmw P0wer Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Skal du ha mye for panser og resten til brei fronten? Panseret er lovd bort desverre, ellers har ikke eg så mye mer en grill/nyre i svart hekt nytt fra GS
BMWPower Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hva tid går budrunden på effektanlegget ut? Hva er prisen på nå? Kan gi deg 6500kr
Bmw P0wer Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Hva tid går budrunden på effektanlegget ut? Hva er prisen på nå?Kan gi deg 6500kr Budet ligger på 6500 ink frakt
Bmw P0wer Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Da vart komplett interiør og M5 bakfangeren hentet
Bmw P0wer Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Da er Supersprint effektanlegget solgt
///FredriK.S Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Har du den platen som er imellom baklyktene? Den som skiltet er festet i.
Bmw P0wer Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Har du den platen som er imellom baklyktene? Den som skiltet er festet i. Har desverre ikke den, men den er billig på koed da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå